۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸

حجت الاسلام محمودی:

جنایت تروریست ها در سوریه و عراق قلب هر انسانی را به درد می آورد

 جنایت تروریست ها در سوریه و عراق قلب هر انسانی را به درد می آورد

ورامین - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه جنایت تروریست ها در سوریه و عراق قلب هر انسانی را به درد می آورد، گفت: اگر شهدا نبودند تا در هشت سال جنگ تحمیلی حماسه بیافرینند، دشمن همان بلایی که اکنون در سوریه و عراق بر سر شیعیان و مردم مسلمان این مناطق می آورد، علیه ما به کار می گرفت و شهدا هم کشور را بیمه کردند و هم پرچم عدالت طلبی و ظلم ستیزی را به دست آزادگان جهان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه گذشته مراسم سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان ورامین و یادواره شهدای کلاته با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت، سرهنگ محمد کاشانی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنوبشرق استان تهران، عباس برکان رییس بنیاد شهید، مدیران و مسئولان اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسین(ع) کلاته ورامین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محسن محمودی در سخنانی با اشاره به سالروز ورود مقام معظم رهبری به ورامین اظهار داشت: برخی وقایع و اتفاقات در تاریخ به عنوان نقطه عطف شناخته می شود و سفر مقام معظم رهبری به ورامین و برکاتی که این سفر به همراه داشت را باید برای همیشه تاریخ زنده نگه داشت.

در 22 خرداد سال 1382 مردم ورامین حماسه ای بزرگ خلق کردند

امام جمعه موقت ورامین افزود: در 22 خرداد سال 1382 مردم ورامین حماسه ای بزرگ خلق و همه اقشار، طبقات و سنین مختلف به استقبال رهبر معظم انقلاب اسلامی آمدند و رهبری نیز آنگونه از حماسه های مردم این دیار تجلیل کردند.

وی ادامه داد: حضور مقام معظم رهبری در ورامین شوق و شور زائدالوصفی را در میان مردم بویژه جوانان این خطه به وجود آورد و از روزهای قبل از سفر رهبری، مردم به هر شکلی تلاش داشتند تا بهترین استقبال را از رهبری داشته باشند.

این مسئول تأکید کرد: اگر مردم ورامین هر سال در 22 خرداد ماه، سالگرد سفر رهبری به ورامین را گرامی می دارند این بزرگترین عبادت است که در نامه اعمال آنان ثبت خواهد شد.

جنایت تروریست ها در سوریه و عراق قلب هر انسانی را به درد می آورد

محمودی سپس به وقایع تأسف بار اخیر در کشورهای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز شما موصل عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان را مشاهده می کنید که تروریست های سلفی به اسم اسلام به راحتی مردم را می کشتند و سر از بدن آنان جدا می کنند و تصاویر آن نیز دل هر بیننده ای را به درد می آورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: اگر این شهدا نبودند تا در هشت سال جنگ تحمیلی حماسه بیافرینند، دشمن همان بلایی که اکنون در سوریه و عراق بر سر شیعیان و مردم مسلمان این مناطق می آورد، علیه ما به کار می گرفت و شهدا هم کشور را بیمه کردند و هم پرچم عدالت طلبی و ظلم ستیزی را به دست آزادگان جهان دادند.

در نقطه صفر مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی پرچم جمهوری اسلامی ایران در حال اهتزاز است

وی متذکر شد: حزب الله لبنان و گروه های آزادی خواه جهان، مقاومت را از چه کسانی آموخته اند که امروز به برکت خون مطهر شهدا و حرکت بی نظیر امام راحل، در نقطه صفر مرزی لبنان و اسراییل پرچم جمهوری اسلامی ایران در حال اهتزاز بوده و تمثال مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در قلب رژیم صهیونیستی نصب شده تا صهیونیست ها مجبور باشند این تصاویر را ببینند.

محمودی یادآور شد: اگر امروز در سوریه انتخابات برگزار شده و توطئه های دشمنان مقاومت خنثی می شود و ملت سوریه بیش از سه سال در برابر تهاجم سنگین تروریست ها مقابله می کند ریشه در خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی دارد.

باید الگوی جوان مسلمان ایرانی شهدای انقلاب اسلامی باشند

این مسئول گفت: امروز باید الگوی جوان مسلمان ایرانی، شهدای انقلاب اسلامی باشند و این مایه تأسف است که یک جوان معتقد به دنبال الگوهایی باشد که هدفشان غارتگری و چپاول ملت ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری راه را باید با این ستارگان پیمود.

وی افزود: امروز شبکه های ماهواره ای به عنوان ابزار دشمن به دنبال سست کردن اعتقادات نسل جوان کشور است تا بدین وسیله الگوهای منحرف و منطبق با تعالیم غرب را به جوان مسلمان ایرانی تحمیل کند.

محمودی ادامه داد: امروز دنیا تشنه ظهور و منتظر موعود است و هر چه به جلو حرکت می کنیم، ظلم و ستم های بیشتری در جهان اتفاق می افتد و این تشنگی در میان ملت های جهان افزایش پیدا می کند.

محمد ارجستانی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر ساله و همزمان با سالروز ورود رهبری به شهرستان ورامین مراسم گرامیداشتی در کلاته برگزار و اقشار مختلف مردم ورامین بار دیگر با آرمان های بند امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنند.

بخشدار مرکزی ورامین افزود: همچنین در این مراسم یاد و خاطره پنج شهید کلاته ورامین گرامی داشته شد و از ده ها تن از نخبگان علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی و اقتصادی این منطقه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

کد خبر 2309990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha