۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

رحمانی: باید همدل باشیم تا نتیجه بگیریم/ همه چیز عالی پیش می‌رود

رحمانی: باید همدل باشیم تا نتیجه بگیریم/ همه چیز عالی پیش می‌رود

هافبک تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می‌کند اما در نهایت اینکه چه کسی در زمین بازی کند اصلا مهم نیست، گفت: اگر تیم همدل نباشد هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بسکتبال، بختیار رحمانی که در کنفراس خبری پس از تمرین تیم ملی فوتبال با خبرنگاران صحبت می‌کرد، در مورد اینکه آیا در ترکیب اصلی خواهد بود یا خیر، گفت: این موضوع به تمرینات خودم بستگی دارد. باید خیلی خوب کار کنم تا نظر کی‌روش را جلب کنم.

وی ادامه داد: هم پستی‌های من بازیکنان بسیار خوبی هستند و همگی آمادگی بالایی دارند. البته من در چند پست مختلف بازی می‌کنم اما جدی‌ترین رقابت من در پست هافبک‌ها است که در این منطقه اشکان و مسعود و خسرو حیدری هستند. البته من تمام تلاشم را می‌کنم اما اینکه چه کسی در زمین بازی کند اصلا مهم نیست.

هافبک تیم ملی فوتبال در مورد صحبت‌های کی‌روش مبنی بر اینکه "ترکیب اصلی تیم قابل پیش‌بینی است آیا این صحبت در انگیزه بازیکنان برای تمرینات تاثیر خواهد داشت"؟، گفت: شک نکنید که هیچ تاثیری در تمرینات ندارد چراکه همگی با نشاط تمرین می‌کنیم و اصلا این موضوعات در فکر ما جایی ندارد. اینجا جام جهانی است و اگر تیم همدل نباشد هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیریم.

وی درباره فضای اردوهای اخیر تیم ملی و مقایسه آن با اردوهای قبل تصریح کرد: این چند اردوی اخیر واقعا خیلی خوب بود. تا قبل از اعلام اسامی نمی‌دانستم که به برزیل می‌آیم یا نه اما خوشحالم که این اتفاق و در این سن برایم پیش آمد چراکه حضور در جام جهانی آرزوی هرکسی است.

رحمانی همچنین گفت: دیشب هم در صحبتی که نکونام برای بازیکنان انجام داد، به این نکته اشاره کرد حضور در جام جهانی شانس بزرگی است و همه باید تلاش کنند. در اینجا هم همه چیز عالی پیش می‌رود و از کی روش و اعتمادی که به من کرد بسیار ممنونم و امیدوارم جواب این اعتماد را بدهم.

کد خبر 2310524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha