۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۲۳

حواشی دیدار والیبال ایران - برزیل؛

حضور سفیر برزیل و وزیر ورزش در جایگاه ویژه/ یک هنرمند هم آمد

حضور سفیر برزیل و وزیر ورزش در جایگاه ویژه/ یک هنرمند هم آمد

تیم ملی والیبال ایران در مقابل دیدگان سفیر برزیل در ایران و ورزش ورزش و جوانان موفق شد تیم برزیل را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار تیم‌های والیبال ایران و برزیل در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ جهانی والیبال درحالی امشب در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزاد برگزار شد که حواشی این مسابقه را در زیر می‌خوانید:

* سفیر برزیل در ایران به همراه برخی از کارکنان سفارتخانه با برتن کردن لباس تیم ملی والیبال برزیل، در جایگاه ویژه قرار داشت. وی در ابتدای بازی سرود ملی کشورش را با تکان دادن پرچم برزیل می‌خواند.

* پرشدن سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی و تشویق بازیکنان ایران پس از باخت در ست نخست، از اتفاقات جالب این بازی بود.

* محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در پایان ست دوم بازی که با برتری 27 بر 25 ایران همراه شد، در سالن ورزشگاه آزادی حضور یافت.

* هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران، محمدرضا گلزار بازیگر مطرح سینما و کوزه‌گری رئیس پیشین فدراسیون هندبال هم با حضور در ورزشگاه آزادی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* در اواسط ست دوم، توپ بازیکنان ایران در زمین برزیل خوابید اما داوران به اشتباه، آن را اوت اعلام کردند. البته کواچ درخواست تماشای تصاویر از طریق ویدئو چک را داد اما باز هم داوران راضی به دادن امتیاز به ایران نشدند، اتفاقی که با اعتراض کواچ، بازیکنان ایران و تماشاگران همراه شد.

* عبدالرضا علیزده در اواسط ست سوم با مصدومیت شدید از ناحیه انگشت دست مواجه شد که با تلاش پزشکان تیم و تایم اوت کواچ، به جریان مسابقه بازگشت.

* در اواخر ست چهارم یک بادبزن از سوی تماشاگران به زمین بازی پرتاب شد که با اعتراض بازیکنان تیم برزیل همراه شد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

* بازیکنان دو تیم بارها در جریان بازی خصوصا اواخر ست پنجم با همدیگر کری می‌خواندند، اتفاقی که در والیبال مرسوم نبوده و داور در نهایت به بازیکنان دو تیم تذکری جدی داد.

 

 

 

کد خبر 2310722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha