۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶

در کلاس مربیگری بوندس لیگا ؛

هاشمیان دیدارهای حریف ایران در جام جهانی را آنالیز می‌کند

هاشمیان دیدارهای حریف ایران در جام جهانی را آنالیز می‌کند

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران در دوره مربيگری پروليسانس بوندس‌ليگا، عملکرد تیم بوسنی در جام جهانی 2014 برزیل را آنالیز می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید هاشمیان که مجوز حضور در دوره مربيگری پروليسانس بوندس‌ليگا را بدست آورده است، در این دوره مسئول آنالیز بازی‌های تیم ملی بوسنی حریف ایران در مرحله گروه جام جهانی 2014 برزیل شده است.

طبق برنامه اعلامی به حاضران در این دوره، هرکدام می‌بایست عملکرد تیمی در جام جهانی را بصورت کامل آنالیز کنند که در این بین آنالیز تیم بوسنی به بازیکن پيشين تيم ملی فوتبال ایران سپرده شد.

البته مدرسان این دوره، استراحتی 10 روز به شرکت کنندگان در این دوره داده‌اند تا وقت بیشتری را برای آنالیز تیم‌های خود داشته باشند.

برای مربيگری در بوندس‌ليگای يك، 2 و 3، مربیان باید در این دوره شرکت کرده و مدرک آن را بدست آوردند. مدت زمان برگزاری اين كلاس‌ها 10 ماه است و وحید هاشمیان از بین 61 نفر که برای حضور در این دوره درخواست داده بودند، موفق شد با قبولی در آزمون ورودی، در نهایت بین 24 شرکت کننده در كلاس‌های فصل 15-2014 برگزيده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال بوسنی که در گروه F جام جهانی 2014 برزیل حضور داشت، ابتدا با نتایج 2 بر یک مقابل آرژانتین و یک بر صفر مقابل نیجریه شکست خورد ولی با پیروزی 3 بر یک مقابل ایران در جایگاه سوم گروه قرار گرفت.

کد خبر 2310731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha