۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳

«دلتا ایکس» در تهران و شمال جلوی دوربین می‌رود

«دلتا ایکس» در تهران و شمال جلوی دوربین می‌رود

علیرضا امینی از ساخت فیلم تازه اش با عنوان «دلتا ایکس» در اواسط تیرماه سال جاری در شمال کشور و تهران خبر داد.

علیرضا امینی نویسنده و کارگردان درباره تازه‌ترین فعالیت هایش در حوزه سینما به خبرنگار مهر گفت: نگارش فیلمنامه تازه‌ام با عنوان «دلتا ایکس» به پایان رسیده است و به زودی می‌خواهم این فیلم را جلوی دوربین ببرم. فیلمنامه این فیلم با همکاری احمد کیا و سعید روستایی به نگارش در آمده است و کارگردانی این فیلم هم بر عهده من خواهد بود.

کارگردان فیلم «زمان می ایستد» ادامه داد: این فیلمنامه از تمی اجتماعی برخوردار است و به تهیه‌کنندگی مشترک من و هومن کبیری جلوی دوربین می رود.

کارگردان فیلم «هفت دقیقه تا پاییز» عنوان کرد: نگارش فیلمنامه «دلتا ایکس» به پایان رسیده است و طی روزهای آینده درخواست پروانه ساخت این فیلم را به سازمان سینمایی ارائه خواهم کرد.

امینی درباره لوکیشن‌های فیلم گفت: این فیلم در تهران و شمال فیلمبرداری خواهد شد ولی فقط 10 درصد کار در تهران فیلمبرداری می‌شود و اکثر لوکیشن‌های اصلی این فیلم در شمال کشور خواهد بود.

به گفته وی، با برنامه ریزی های انجام شده «دلتا ایکس» اواسط تیرماه جلوی دوربین می‌رود.

وی در پایان درباره بازیگران این فیلم گفت: با تعدادی از چهره های سینمایی وارد مذاکره شدم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیدم و به محض این که قرارداد منعقد شود نامشان را اعلام خواهم کرد.

 

کد خبر 2311114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha