۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۴

عبدالرشيدي:

زمین‌های چمن فوتبال کرمان وضعیت مناسبی ندارند

زمین‌های چمن فوتبال کرمان وضعیت مناسبی ندارند

کرمان – خبرگزاری مهر: رئیس کانون مربیان فوتبال کرمان با اشاره به وضعیت نامناسب زمین‌های چمن فوتبال کرمان خواستار توجه بیشتر مسئولان برای احیاء این مجموعه های ورزشی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدالرشيدي ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهارداشت: در حال حاضر چندین زمین چمن استان و شهر کرمان وضعیت نا مناسبی دارند که انتظار ما رفع این مشکلات و احیاء مجدد فعالیت در این زمینهای ورزشی است.

وی تصریح کرد: در واقع با احیاء این زمینهای چمن فوتبال نیز در کرمان احیاء می شود و امیدواریم که با حضور فردی که خود از پیشکسوتان فوتبال کرمان است این امر مهم اجرا شود.

عبدالرشیدی ادامه داد: برخی از اماکن ورزشی در رشته فوتبال دچار فرسودگی شده اند که می توان با اختصاص بودجه ای مناسب آنها را بار دیگر وارد چرخه کرد.

وی با اشاره به ایام تابستان گفت: در صورت بهسازی این زمینهای ورزشی می توان بخش قابل توجهی از جوانان و نوجوانان را جذب این زمینهای چمن کرد.

رئیس کانون مربیان فوتبال کرمان گفت: در گذشته واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی یکی از سیاستهای اصلی بود که البته اجرای این سیاست در بخش فوتبال مثمر ثمر واقع نشد.

وی با انتقاد از وضعيت نابسامان زمين هاي ورزشگاه شهيد كياني، راوري و استانداري و خواجو  در شهر كرمان گفت: اینها ظرفیتهای فوتبال کرمان هستند که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

 

کد خبر 2312192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha