۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۴۰

در تمرینات تیم ذوب‌آهن/

سانتوس و رجب‌زاده به تمرینات ذوب‌آهن اضافه شدند/ وضعیت نامشخص فرهادی

سانتوس و رجب‌زاده به تمرینات ذوب‌آهن اضافه شدند/ وضعیت نامشخص فرهادی

اصفهان – خبرگزاری مهر: کارلوس سانتوس، مدافع برزیلی تیم ذوب‌آهن اصفهان بعد از استراحت چند هفته‌ای، از امروز به تمرینات تیم اصفهانی اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که از روز 18 خرداد در ورزشگاه ملت اصفهان آغاز شده، عصر امروز با اضافه شدن بازیکنان جوان به این تیم از سر گرفته شد.

کارلوس سانتوس، مدافع برزیلی تیم اصفهانی که در روزهای گذشته به کشورش بازگشته بود، روز گذشته وارد ایران شد و از امروز به تمرینات ذوب‌آهن اضافه شد.

این بازیکن برزیلی امروز در تمرینات تیم حضور پیدا کرده و همراه با سایر بازیکنان تیم در تمرینات شرکت دارد.

مهدی رجب‌زاده، مهاجم تیم ذوب‌آهن نیز از چند روز پیش بعد از بازگشت از آمریکا به تمرینات تیم اضافه شده و صادقی، دروازه‌بان این تیم نیز بعد از سفر ترکیه، به تمرینات ملحق شده است.

محسن مسلمان، هافبک تیم اصفهانی که بعد از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس، به ذوب‌آهن بازگشته نیز در تمرینات تیم اصفهانی حضور دارد.

اکبر ایمانی و حسن‌زاده نیز در تمرینات حاضر شده‌اند اما احسان پهلوان، حجت حق‌وردی و بهرامی، دروازه‌بان جوان این تیم برای شرکت در اردوی تیم ملی امید، راهی تهران شدند.

قاسم دهنوی، هافبک ذوب‌آهن که چند روز پیش قرارداد خود را با ذوب‌آهن امضا کرد، هنوز به تمرینات تیم اضافه نشده و قرار است در فردا به تمرینات اضافه شود.

با وجود این هنوز اقدامی در زمینه تمدید قرارداد با اسماعیل فرهادی، مهاجم تیم ذوب‌آهن صورت نگرفته و این مهاجم هنوز در تمرینات تیم اصفهانی شرکت نکرده است.

فرهادی با مسئولان باشگاه مذاکره کرده اما با توجه به مبلغ درخواستی او، شرایط برای تمدید قرارداد با ذوب‌آهن هنوز مشخص نیست.

قرار است ذوب‌آهن از روز شنبه در اردویی یک هفته‌ای راهی کرج شده و تمرینات آماده‌سازی خود را در این شهر ادامه دهد.

کد خبر 2312353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha