۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰:۲۲

لیگ جهانی والیبال 2014؛

کواچ: امشب برزیل واقعی را دیدیم/ کاری به شایعه تبانی دیگر تیم‌ها ندارم

کواچ: امشب برزیل واقعی را دیدیم/ کاری به شایعه تبانی دیگر تیم‌ها ندارم

سرمربی تیم ملی والیبال در پایان دیدار دوم برابر برزیل خاطرنشان کرد: ما شروع بدی داشتیم و برزیل هم همان برزیل واقعی بود با این حال بازی خوبی ارائه کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از بازی دوم تیم ایران برابر برزیل گفت: از این که نتیجه را واگذار کردیم متاسف هستم. ما دو بار برزیل را شکست دادیم ولی در این دیدار نتوانستیم حریف را پشت سر بگذاریم. قبلا بردن برزیل غیر ممکن بود اما ما بازی نخست در ایران را بردیم و انتظارات برای بردن بازی دوم بالا رفت. البته با اینکه باختیم اعتقاد دارم خوب کار کردیم.

وی افزود: در این بازی شروع بسیار بدی داشتیم و این در حالی بود که امشب برزیل واقعی را می‌دیدیم. این برزیل واقعی بود که ما امشب در میدان دیدیم. به هر حال توانستیم به برزیل واقعی نزدیک شویم. علی‌رغم اینکه هواداران زیادی در سالن بودند و به خوبی از ما حمایت می‌کردند در ست‌های اول و دوم خوب نبودیم و پس از آن بود که موتور ما روشن شد. ما در این بازی مغلوب شدیم و باید از این پس برای دیدارهای بعدی آماده شویم تا برابر ایتالیا خیلی خوب باشیم و امتیازهای لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص تبانی احتمالی ایتالیا برابر حریفان کشورمان گفت: این مهم نیست چه اتفاق‌هایی می‌افتد. مهم نتیجه‌ای است که ما کسب می‌کنیم. مهم نیست حریفان چه شرایطی دارند مهم این است که ما چه کیفیتی را در میدان نشان دهیم. با این حال سعی می‌کنیم آنچه لازم است را به نمایش بگذاریم و موفق شویم. باید بدانیم تیمی به تهران می‌آید که چیزی برای از دست دادن ندارد.

کواچ درباره کارت زردی که از داور دریافت کرد توضیح داد: رزنده یک مربی شناخته شده‌تر از من است و داور نسبت به حرکاتش سخت‌گیری نکرد اما چون من جوان‌تر هستم بلافاصله به رفتار من عکس‌العمل نشان داد و یک کارت زرد گرفتم.

وی تاکید کرد: من معتقدم که امروز والیبال خوبی در زمین اجرا شد نمی‌دانم چرا مدام درباره ضعف مقابل برزیل می‌پرسید. انگار برزیل را نمی شناسید. برزیل بهترین تیم دنیاست. نباید فقط نقاط ضعف تیم خود را ببینید. چرا هیچ کس نمی‌پرسد بازیکنان ایرانی نسبت به بازی‌های قبل نقاط ضعف خود را پوشش داده‌اند. برزیل 6 نفر از بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد. باید یادآوری کنم در رده‌بندی جهانی برزیل اول است و ایتالیا و لهستان هم در رده‌های سوم و پنجم قرار دارند اما ایران در رده دوازدهم رنکینگ جهانی است.

این مربی همچنین در خصوص صعود احتمالی از این گروه عنوان کرد: من به دیدارهای خیلی دور نگاه نمی‌کنم تمام تمرکز من بر روی دیدار برابر ایتالیا است و سعی می‌کنیم با بهترین شرایط برابر این حریف به میدان برویم.

کد خبر 2312460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha