۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۵۲

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

سابه‌‎یا: نتیجه بازی با بوسنی عادلانه بود/ باید نقاط ضعف را برطرف کنیم

سابه‌‎یا: نتیجه بازی با بوسنی عادلانه بود/ باید نقاط ضعف را برطرف کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین با بیان اینکه بوسنی تیم سر سختی بود، گفت: مهم این بود پیروز شدیم ولی ما در این مسابقه نقاط ضعفی داشتیم که باید آنها را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، "الخاندرو سابه‌‎یا" بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر بوسنی با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: با وجود اینکه در بعضی از زمان‌های بازی عملکردمان خوب نبود اما در کل از نتیجه این دیدار راضی هستم. معمولاد نخستین دیدار برای هر تیم در جام جهانی دوشوار است همانند ما که دیدار سختی برابر بوسنی برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه با پیش افتادن از بوسنی در دقایق ابتدایی کنترل بازی را در دست گرفتیم، گفت: خیلی مهم بود که جام جهانی را با پیروزی آغاز کنیم. خوشبختانه در نیمه دوم با ورود ایگواین به زمین تیم ما قدرت تهاجمی بهتری گرفت.

سابه‌‎یا خاطرنشان کرد: نیمه دوم تلاش زیادی کردیم تا بازی هجومی خودمان را ادامه دهیم. سرعت بازی بوسنی باعث شد تا بازی کمتر در مرکز زمین در جریان باشد. پس از آنکه گل دوم را به ثمر رساندیم بازیکنان حریف حملات مداومی روی دروازه ما صورت دادند و توانستند دروازه ما را باز کنند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در پایان با اشاره به اینکه نتیجه به دست آمده عادلانه بوده است، گفت: بوسنی تیم سر سختی بود ولی مهم این بود که پیروز شدیم. ما در این مسابقه نقاط ضعفی داشتیم که باید آنها را رفع کنیم.

تیم ملی فوتبال آرژانتین موفق شد برابر تیم بوسنی و هرزگووین با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد و موقتا صدرنشین گروه ششم مسابقات جام جهانی برزیل شود.

کد خبر 2312519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha