۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵

صلح و مهربانی با چاشنی فوتبال در سطح جهانی

صلح و مهربانی با چاشنی فوتبال در سطح جهانی

نماهنگ «صلح و مهربانی در جهان» با حضور 32 کودک که هر کدام نماد یکی از کشورهای صاحب تیم در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل هستند توسط الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی فیلمسازان جوانی که ساخت مستندهایی درباره علی حاتمی، خسرو شکیبایی و شهرداد روحانی را در کارنامه خود دارند، نماهنگی را به نام «صلح و مهربانی در جهان» ساخته‌اند تا به بهانه جام جهانی فوتبال 2014، درباره آرزوی جهانی پر از صلح و دوستی حرف بزنند.

در این نماهنگ 3 دقیقه‌ای که با همراهی یکی از آثار شهرداد روحانی و با اطلاع او ساخته شده، 32 کودک حضور دارند که هر کدام نماد یکی از کشورهای صاحب تیم در جام جهانی است.

از آنجا که هر کشوری نماینده ورزشی و اخلاقی خود در جام جهانی فوتبال است، قره‌خانی و مهدوی در این نماهنگ با اشاره به مساله بازی جوانمردانه، تلاش کرده اند تا لزوم پر رنگ شدن تلاش همه کشورها برای رساندن پیام یک‌دلی و شادابی در جام جهانی فوتبال برای جهانی سرشار از صلح و آرامش را به تصویر بکشند.

این نماهنگ که به تهیه کنندگی سیدهادی منبتی ساخته شده و محصول موسسه «تصویر شهر» است، قرار است قبل از نمایش فیلم‌های سینمایی در سینماهای کل کشور پخش شود.

عوامل نماهنگ «صلح و مهربانی در جهان» عبارتند از: طراح و کارگردان: الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی، آهنگساز و رهبر ارکستر: شهرداد روحانی، تهیه کننده:سید هادی منبتی، مدیر فیلمبرداری: مهدی اصلانی، مجری طرح: افشین صادقی، تدوین: امید مردان بیگی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پوریا ساعت ساز، مدیر تولید: حسن خضرآبادی، گریم: مسعود رئیس الساداتی، عکاس: محمدرضا امیر صادقی و صابر صابری، دستیار کارگردان: حمید عسگری، دستیاران فیلمبردار: امیرعلی صبا و عرفان مجاهد، نقاشی ابتدای نماهنگ: حسین زارعی.

کد خبر 2313025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha