۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۵

فیلم برگزیده فجر به اکران عید فطر رسید/ احتمال حضور «رد کارپت» در گروه سینمایی قدس

فیلم برگزیده فجر به اکران عید فطر رسید/ احتمال حضور «رد کارپت» در گروه سینمایی قدس

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی با سرگروه سینما فرهنگ، در نوبت اکران سینمایی عید فطر خبرداد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان این مطلب که تنها قرارداد اکران عید فطر گروه سینمایی قدس باقی مانده است، به خبرنگار مهر گفت: فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی عید فطر در گروه سینما فرهنگ اکران می شود. البته برای سینما قدس طرح موضوع شد تا این سینما فیلم سینمایی «رد  کارپت» به کارگردانی رضاعطاران را در ایام ماه مبارک رمضان اکران کرده و ادامه نمایش این فیلم در اکران عید فطر ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی از چهارشنبه 28 خردادماه به جای فیلم سینمایی «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی در گروه سینمایی آزادی اکران می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به این سوال که تهیه کننده «شهر موش ها 2» به دنبال اکران این فیلم در نوبت عید فطر است، توضیح داد: تصمیم گیری برای اکران «شهر موش‌ها 2» تا 2 هفته آینده مشخص می شود.

فرجی در پایان گفت: طرح اکران «اذان تا اذان» در این جلسه شورای صنفی نمایش طرح موضوع شد و مسائلی چون قیمت بلیت سینماها و سانس های نمایش دهنده فیلم مورد بررسی قرار گرفت که در این جلسه برای تصمیم گیری چگونگی اجرای این طرح به نتیجه قطعی نرسیدیم.

کد خبر 2313059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha