۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰

اعزام تیم‌های ملی کاراته به اندونزی، عربستان و مونته‌نگرو

اعزام تیم‌های ملی کاراته به اندونزی، عربستان و مونته‌نگرو

کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی که آماده حضور در بازی‌های آسیایی و رقابتهای جهانی می‌شوند در غالب دو تیم مختلف راهی اندونزی و مونته‌نگرو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون کاراته طی روزهای آینده حضور در سه تورنمنت را پیش رو دارد که تیم‌های ایران ظرف امروز و فردا جهت حضور در این مسابقات راهی کشورهای محل برگزاری رقابتها می‌شوند.

بر همین اساس در تیم مردان هامون درفشی‌پور، حسین سمندر، سعید حسنی‌پور، مهدی سلطانی، ایمان سنگچولی و پیمان سلطانیان تا ساعاتی دیگر راهی اندونزی می‌شوند تا در رقابتهای کاراته وان اندونزی که از سری مسابقات لیگ جهانی محسوب می‌شود، شرکت کنند.

البته در تیم بانوان هم پگاه زنگنه، طراوت خاکسار، شیما آل سعدی، آلاله صعودی در کومیته، ندا رضایی در کاتا با هدایت فریبا بداغی و ستاره موسوی روی تاتامی اندونزی به مصاف رقبای خود می‌روند.

ضمن اینکه بامداد امروز اعضای تیم منتخب دانشجویان برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان نیز راهی مونته‌نگرو شد. فرید حقیقی، یوسف زرین نعل، بهروز حسینی‌نسب، اسماعیل نخعی، امیر مهدی‌زاده، سعید احمدی، ابراهیم حسن‌بیگی، ذبیح‌الله پورشب، سجاد گنج‌زاده، علی فداکار، مهسا افسانه، الناز تقی‌پور، نجمه قاضی‌زاده، مهسا افسانه، سحر کرجی، فاطمه چالاکی، رزیتا علی‌پور، الهه رضازاده و حمیده عباسعلی در دو بخش مردان و بانوان در غالب تیم‌های کاتا و کومیته انفرادی و تیمی در این دوره از مسابقات به روی تاتامی می‌روند.

رقابتهای دانشجویان جهان از فردا آغاز می‌شود و چهار روز به طول خواهد انجامید.

ضمن اینکه تیم‌های کاتا و کومیته ایران نیز با هدایت مجید عبدالحسینی فردا راهی عربستان می‌شوند تا در مسابقات غرب آسیا شرکت کنند. این مسابقات جمعه و شنبه در رياض برگزار می‌شود. میزبان برای سه عضو تیم کاتا و کومیته و مربی کاتا روادید صادر نکرد تا تیم کاتا از حضور در این مسابقات بازماند.

مجید حسن‌نیا، علی‌اصغر آسیابری، علی گلشن، شهاب نوروزی، کوشا تیموری، سجاد حیاتی، عماد مژدهی، میثم رشوند، حامد اکبری، مهرداد پورشیب و یونس نوروزی در این مسابقات به دیدار رقبای خود می‌روند.

کد خبر 2313425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha