۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲

انتقال استاد موسیقی ایرانی از بیمارستان به منزل

انتقال استاد موسیقی ایرانی از بیمارستان به منزل

استاد فضل الله توکل نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی ایرانی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود از چند روز پیش با تایید پزشکان به منزل خود منتقل شده است.

پاشا پاشایی از شاگردان این استاد موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشکر از تیم پزشکی بیمارستان مهراد توضیح داد: بعد از عارضه قلبی که برای استاد توکل از چند روز گذشته حادث شد ما این هنرمند را بلافاصله در بیمارستان بستری کردیم. این در حالی بود که هنگام انتقال به بیمارستان افت فشار شدیدی هم همراه با عارضه قلبی پیش آمد که به شدت ما را نگران کرده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش ویژه تیم پزشکی بیمارستان مهراد به ویژه دکتر کاظم عباسیان عارضه قلبی پیش آمده برای این آهنگساز پیشکسوت مرتفع شد و هم اکنون نگرانی از این بابت وجود ندارد به طوری که طی 2 روز گذشته به تایید پزشکان وی را به منزل انتقال دادیم.

پاشایی در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: طی روزهای گذشته معاون هنری وزیر ارشاد، مدیر دفتر موسیقی، مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه تعدادی از هنرمندان موسیقی و تئاتر به صورت مستمر جویای احوال استاد توکل بودند که من همین جا از همگی همراهان و هنرمندان صمیمانه قدردانی می کنم.

این نوازنده سنتور در پایان بیان کرد: تماس هایی که از داخل و خارج از کشور به ما طی این روزها می شد نشان داد که هنرمندان قدیمی هیچ گاه فراموش نمی شوند و مردم شریف ایران همواره حامی همیشگی هنرمندان موسیقی این سرزمین‌اند.

کد خبر 2313519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha