۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۴۰

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛ 

پنج صحنه فراموش نشدنی آلمان - پرتغال/ بدترین روز بازیکن گرانقیمت!

پنج صحنه فراموش نشدنی آلمان - پرتغال/ بدترین روز بازیکن گرانقیمت!

دیدار تیم‌های آلمان و پرتغال در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل در حالی با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی به پایان رسید که لحظه‌هایی فراموش نشدنی را در قاب تلویزیون برای تماشاگرانش رقم زد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالیکه بازیکنان آلمان موفق شدند تیم پرتغال را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو بردارند، پنج صحنه برتر این بازی به انتخاب منتقدان تعیین شده است.

در این بازی حضور کریستیانو رونالدو که چند روز پیش از بازی‌ها به عنوان گران ترین بازیکن جهان معرفی شد، چندان به مذاق منتدقان خوش نیامد و اولین نتیجه‌ها در "گروه مرگ" بدون اثرگذاری چندانی از سوی او کسب شد. یک ضربه سر که کارت قرمز را در پی داشت، فشار آلمان و در راس آنها توماس مولر که نخستین هت تریک جام را به نام خودش ثبت کرد، از مهمترین لحظه‌های این بازی گزارش شده است.

اما پنح تصویر ثبت شده از قاب تلویزیون به انتخاب منتقدان:

1- اولین گل مولر:
مولر دیروز را به نام خودش کرد. او در دوازدهمین دقیقه بازی با ضربه پنالتی اولین گل آلمان را به نام خودش ثبت کرد اما این پنالتی راحت به دست نیامد و از زاویه‌ای بسته بازیکن آلمان موفق شد تا اولین فرصت به دست آمده را به گل تبدیل کند.

2. پپه کارت قرمز گرفت
پپه مدافع پرتغال با استفاده از دستش ضربه سنگینی به صورت مولر زد و بعد هم به جای عذرخواهی یک ضربه سر نثار او کرد که روی زمین نشسته بود. این کار یک کارت قرمز در اواخر نیمه اول برای او داشت و موجب شد تا در نیمه دوم پرتغال با یک یار کمتر بازی را دنبال کند.

3- مولر به دیگران پیوست
دقیقا در زمانیکه به نظر می‌رسید پرتغال دارد بازی را کنترل می‌کند، توماس مولر دومین گلش را به ثمر رساند. او خیلی سریع وارد صف مدافعان قرمز پوش پرتغال شد و مسیر بازی را عوض کرد.  

4- نخستین هت‌تریک جام رقم خورد
سومین گل مولر با دو شوت به دست آمد و مولر اولین هت تریک بازی‌های برزیل را به نام خودش ثبت کرد.

5- تصویر چهره غمگین رونالدو
دیروز روز غمگینی برای پرتغالی‌ها بود اما برای کاپیتان کریستیانو رونالدو به نظر می‌رسد، این روز بدترین بود.  

کد خبر 2313521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha