۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸

نماینده ایران بهترین بازیکن کمپ تمرینی بسکتبال بدون مرز شد

نماینده ایران بهترین بازیکن کمپ تمرینی بسکتبال بدون مرز شد

کمپ تمرینی یک بسکتبال بدون مرزی در حالی به پایان رسید که محمد یوسف‌وند به عنوان بازیکن شرکت کننده در آن معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دور جدید کمپ تمرینی و آموزشی "بسکتبال بدون مرز" که هر دو سال یکبار با حضور مربیان مطرح این رشته و زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می‌شود، از پنجشنبه گذشته در چین‌تایپه آغاز شد و روز گذشته هم به پایان رسید.

در پایان این کمپ تمرینی محمد یوسف‌وند، یکی از چهار نماینده اعزامی ایران به خاطر عملکرد خوبش به عنوان بهترین بازیکن (MVP) معرفی شد.

علی الله وردی، آرمین نظریان و نوید رضایی‌فر دیگر نمایندگان ایران در این کمپ تمرینی بودند که  طی این مدت زیر نظر مربیانی از NBA و اروپا  مورد آموزش و ارزشیابی قرار گرفته و مطابق با آخرین تکنیک‌ها و تاکنیک‌های بسکتبال  به تمرین پرداختند.

همچنین در جریان این کمپ تمرینی بهترین بازیکنان آسیا در غالب تیم all star مقابل هم به میدان رفتند. در این میان محمد یوسف‌وند و آرمین نظریان با نظر مربیان کمپ تمرینی بسکتبال بدون مرز، به عنوان بازیکن برتر شرکت کننده در این کمپ، در تیم منتخب All Star قرار گرفتند و در نهایت هم یوسف‌وند به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

به گزارش مهر، "بسکتبال بدون مرز" یک دوره تمرینی است که از سوی فیبا (فدراسیون بین‌المللی بسکتبال) و در قالب یک کمپ برگزار می‌شود. این کمپ هر دو سال یکبار به میزبانی یک قاره و در یکی از کشورهای آن برگزار می‌شود تا بازیکنان رده سنی زیر 18 سال با حضور در آن برای چند روز متوالی در کنار یکدیگر تمرینات مشترکی داشته باشند.

 

کد خبر 2313656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha