۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰:۰۴

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

بختیاری‌زاده: کارمان با مساوی برابر نیجریه سخت‌تر شد/ نباید به خواب برویم

بختیاری‌زاده: کارمان با مساوی برابر نیجریه سخت‌تر شد/ نباید به خواب برویم

مدافع گلزن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 آلمان می‌گوید کار تیم ملی در جام جهانی برزیل با تساوی مقابل نیجریه سخت‌تر شده است زیرا تیم‌های آرژانتین و بوسنی روی ایران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در جام جهانی برزیل با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این بازی از هر نظر به سود ما تمام شد. باید به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تبریک گفت که توانستند یک امتیاز از این بازی کسب کنند. این نتیجه همه را تا آخرین بازی در جام جهانی امیدوار نگه داشت.

وی ادامه داد: موضوعی که به شخصه از آن لذت بردم، سازماندهی قدرتمند و بی نقص تیم ملی در همه خطوط بود. عملکرد بازیکنان ایران از نظر کیفی بخصوص در فاز دفاعی فوق العاده بود.

مدافع گلزن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 آلمان با بیان اینکه تیم ملی برابر نیجریه منطقی و حرفه‌ای بازی کرده است، خاطرنشان کرد: با این مساوی کار ایران سخت‌تر و سنگین‌تر شد. حالا تیم‌های آرژانتین و بوسنی بیشتر روی ما حساب می‌کنند. بازیکنان ایران نباید فکر کنند که کار تمام شده و به خواب غفلت بروند.

وی درباره ارزیابی‌اش از دیدار با آرژانتین و صعود ایران به مرحله بعدی جام جهانی تصریح کرد: هیچ چیزی در جام جهانی غیر ممکن نیست اما باید بدانیم هدفمان از بازی با آرژانتین چیست؟درباره آرژانتین هم باید بگویم که این تیم به دو بخش تقسیم می‌شود. در خط دفاع و دروازه، آرژانتین تهی از خلاقیت است و کیفیت زیادی ندارد ولی در بخش هافبک و حمله، بازیکنان با تکنیک و خلاق زیادی در آرژانتین بازی می‌کنند.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: به هر حال کی‌روش خودش بر همه این مسائل اشراف دارد و امیدوارم که بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی به دست بیاوریم.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات جام جهانی برزیل برابر نیجریه به نتیجه تساوی بدون گل رسید. ایران در دومین مسابقه، روز شنبه آینده برابر آرژانتین قرار می‌گیرد.

کد خبر 2313712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha