۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۴۷

در آستانه سفر رئیس جمهوری/

محدودیتهای ترافیکی خرم آباد اعلام شد

محدودیتهای ترافیکی خرم آباد اعلام شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان محدودیتهای ترافیکی خرم آباد را در آستانه سفر رئیس جمهوری را اعلام کرد.

سرهنگ منوچهر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر ریاست دولت یازدهم به لرستان اظهار داشت: مسیر استقبال از رئیس جمهوری از فرودگاه تا ورزشگاه تختی خرم آباد مشمول محدودیتهای ترافیکی خواهند بود.

وی ادامه داد: در این راستا مسیرهای فرودگاه خرم آباد، بلوار بهارستان، میدان امام حسین(ع)، خیابان علوی، میدان امام، میدان شهدا، چهارراه فرهنگ، خیابان خیام، میدان شاپورخواست و محدوده ورزشگاه تختی خرم آباد مشمول محدودیت های ترافیکی روز چهارشنبه خواهند بود.

سرهنگ مرادی همچنین از اعلام محدودیت ترافیکی در محدوده خیابانهای استانداری لرستان خبر داد و بیان داشت: کسانی که قصد تردد در این محورها دارند با توجه به محدودیتهای اعلام شده می توانند از مسیرهای جایگزین مانند بلوار شریعتی و خیابان 17 شهریور استفاده کنند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان از شهروندان خرم آبادی خواست از تردد با وسایل نقلیه شخصی و پارک خودروهای خود در مسیرهای یاد شده خودداری کنند.

سرهنگ مرادی ضمن اعلام آمادگی این پلیس برای سفر هیئت دولت، خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان با 100 درصد توان خود در راستای تسهیل تردد در مسیر استقبال از رئیس جمهوری اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 2314082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha