۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹

منصوریان تاکید کرد:

جایگزین‌های خوبی برای هادی و رضا نوروزی می‌گیریم

جایگزین‌های خوبی برای هادی و رضا نوروزی می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد که این باشگاه جایگزین‌های خوبی برای هادی و رضا نوروزی دو بازیکن جدا شده از این تیم جذب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا منصوریان در گفتگو با وب‌سایت  باشگاه نفت تهران در خصوص آخرین شرایط و برنامه‌هایش برای آماده سازی این تیم گفتگو کرده است که مشروح این گفتگو در زیر می‌آید:

* وضعیت تمرین تیم نفت چطور است؟

- خدا را شکر وضعیت تمرینات تیم ما خیلی خوب است و با اضافه شدن آقای دارستانی مربی بدنساز به کادرفنی تقریباَ ترکیب کادرمان کامل شده است. هفته قبل آمادگی برای شروع تمرینات بدنسازی را داشتیم و اکنون هم در هفتۀ اول بدنسازی‌مان هستیم. تمریناتمان خیلی خوب پیش می رود؛ بخصوص با امکانات و سخت افزارهایی که باشگاه نفت در اختیار دارد. امکانات تیم واقعاَ خوب و حرفه‌ای است. من این امکانات را در حد تیم ملی امید دیدم.

* چه برنامه‌ای برای تمرینات تیم تا شروع مسابقات لیگ دارید؟

در روزهای دوازدهم و نوزدهم تیرماه دو بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد.سپس یک بازی دیگر در 26 تیرماه خواهیم داشت. بعد از آن در روز سی و چهارم و چهلم بدنسازی‌مان بازی سوم و چهارم  را انجام می‌دهیم. هشت روز قبل از شروع مسابقات روال عادی تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

در جلسه ای هم که امروز با هیئت امنا مدیریت باشگاه و مدیر فنی و سرپرست تیم داشتیم درخواست یک اردوی 12 روزه خارج از کشور را ارائه دادم. طوری که در این اردو  یک روز رفت، یک روز برگشت و 10 روز تمرین مفید را داشته باشیم. فکر میکنم لازم است که حتماَ ارتفاع سطح محل اردو از ارتفاع مکان تمرین باشگاه و استادیوم تختی و دستگردی بیشتر باشد.

* چند درصد تیم سال قبل حفظ خواهد شد؟

- به غیر از چهار بازیکنی که از ما جدا شده اند (وریا غفوری، رسول نویدکیا، رضا و هادی نوروزی)، تقریباَ تمام بازیکنان فصل پیش را حفظ کرد‌ه‌ایم و سعی می‌کنیم به هیچ عنوان به استخوان بندی تیم‌مان دست نزنیم و همان روندی را که فصل گذشته داشتیم، پیگیری کنیم. اگر هم ریزشی داشته باشیم سعی می‌کنیم، بازیکنان جایگزین را از تیم ملی امید انتخاب کنیم.

* برای رضا و هادی نوروزی جایگزینی دارید؟

امسال چهار نفر از بازیکانمان را از دست داده ایم، در سالی که در سه جام شرکت خواهیم کرد. با جلسه‌ای که با هیات امنا داشتیم تصمیم بر آن شد جایگزین‌های خوبی برای آنها بگیریم تا امسال را هم به امید خدا با موفقیت پشت سر بگذاریم.

* بزرگترین هدف شما در نفت تهران به عنوان سرمربی این تیم چیست؟

ما امسال یک هدف خیلی سخت داریم،  آن این است که بتوانیم اتفاق سال گذشته که کسب سهمیه آسیایی بوده را تکرار کنیم. یک نگاه کلی به جام حذفی داریم چون جام حذفی را هم به عنوان یک هدف برای کسب سهمیه می‌بینیم. در کنار اینها، امسال ما به عنوان یک نماینده از ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. یک مرحله سخت در پلی آف داریم و سعی می‌کنیم با عبور از آن در نبود استقلال و سپاهان نمایندۀ خوبی برای کشور عزیزمان باشیم.

کد خبر 2314403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha