۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۸

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

کربکندی: بهترین نتیجه را برابر نیجریه گرفتیم/ یک راه برای مقابله با آرژانتین داریم

کربکندی: بهترین نتیجه را برابر نیجریه گرفتیم/ یک راه برای مقابله با آرژانتین داریم

اصفهان - خبرگزاری مهر: عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین معتقد است بازیکنان تیم ملی در بازی مقابل نیجریه بهترین شاگرد برای معلم خود بودند و تمام دستورات کارلوس کی‌روش را به خوبی در زمین اجرا کردند.

رسول کربکندی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بازي تيم ملي ايران مقابل نيجريه و کسب نخستين امتياز جام جهاني از اين مسابقه اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ایران مقابل نيجريه عملکرد خوبی داشت و بازیکنان در اين مسابقه با دقیق عمل کردن به دستور مربی تیم ملی، توانستند به حداقل امتیاز برسند و این برای ایران شروع امیدوار کننده‌ای بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی در تمرینات و اردو ها با تفکر دفاع و ضد حمله و به خوبی انس گرفته‌اند و در بازی با نيجريه نیز این تفکر خوب اجرا کردند.

عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین افزود: در چند دقیقه نخست، بازیکنان تحت تاثیر جو بازی ابتدای قرار گرفتند و استرس زیادی داشتند که این امر باعث شد موقعیت متعددی نصیب بازیکنان نیجریه شود. البته در نیمه دوم و دقایقی از نیمه اول توانستند به بازی مسلط شده و راه نفوذ را از بازیکنان نیجریه گرفتند.

وی درباره ترکیب تیم ملی تصریح کرد: با توجه به بازی‌های تدارکاتی، ترکیب تیم ملی به جز پست دروازه‌بانی قابل پیش‌بینی بود و می‌توان گفت در بازی با نیجریه، کارلوس کی‌روش بهترین ترکیب ممکن را در زمین قرار داد و نتیجه دلخواه خود را نیز گرفت.

کربکندی درباره بازی ايران مقابل آرژانتینگفت: نداشتن استرس مهمترین رکن در بازی با آرژانتین است و بازیکنان تیم ملی می‌توانند همچون بازی با نيجريه با دفاعی بسته و دوندگی بالا و اتکا کردن به ضربات ایستگاهی و ضد حملات از آرژانتین نیز امتیاز بگیرند و به صعود امیدوارتر شوند.

کد خبر 2314500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha