۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰

در چهارمحال و بختیاری،

افزایش بهره برداری در حوزه کشاورزی با استفاده از فارغ التحصیلان مورد توجه قرار می گیرد

افزایش بهره برداری در حوزه کشاورزی با استفاده از فارغ التحصیلان مورد توجه قرار می گیرد

شهرکرد - خبرگزاری مهر: مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش بهره برداری در حوزه کشاورزی با استفاده از فارغ التحصیلان حوزه کشاورزی در این استان مورد توجه قرار می گیرد.

مجید رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه افزایش بهره برداری در حوزه کشاورزی با استفاده از فارغ التحصیلان مورد توجه قرار می گیرد، اظهار داشت: هم اکنون طرح های مختلفی در خصوص افزایش بهره برداری در حوزه کشاورزی در این استان توسط بسیج مهندسین در این استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی در دستور کار است و هم اکنون با استفاده از فارغ التحصیلان کشاورزی به دنبال این هستیم که  در سطح حوزه کشاورزی بهره برداری را افزایش دهیم و در مسیر توسعه کشاورزی استان گام بر داریم.

وی با اشاره به برگزاری همایش برای فارغ التحصیلان کشاورزی ومنابع طبیعی در راستای اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: باید از ظرفیت فارغ التحصیلان کشاورزی در مسیر توسعه حوزه کشاورزی استان و رفع محرومیت ها استفاده کرد.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این همایش 400 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه ها شرکت کردند که بیش از 60 درصد آنها را خواهران تشکیل می دادند.

رحیمی عنوان کرد: آموزش یکی از مهمترین راهکاری توسعه برای استان به شمار می رود که در این راستا برای آموزش کشاورازن توسط فارغ التحصیلان طرح هایی در دست اجرا داریم.

کد خبر 2314526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha