۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۵

جوانان به ترکیه می‌روند؛

تیم فوتبال نوجوانان ایران در انتظار صدور روادید قزاقستان

تیم فوتبال نوجوانان ایران در انتظار صدور روادید قزاقستان

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: در صورت صدور روادید از سوی سفارت قزاقستان تیم زیر 16 سال ایران روز سه شنبه هفته آینده عازم این کشور می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرسول دانشجو در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی تیم فوتبال جوانان ایران در ترکیه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اقدامات حضور این تیم در ترکیه در حال انجام  است تا ملی پوشان علاوه بر برگزاری تمرینات آماده سازی، چند بازی دوستانه نیز با تیم ملی جوانان این کشور برگزار کنند.

وی افزود: تیم جوانان امروز 29 خرداد ماه یک دیدار تدارکاتی با تیم ذوب آهن داشته و از چهارم تیرماه در آکادمی ملی فوتبال تمرینات خود را آغاز خواهد کرد تا در رقابت‌های پیش رو موفق باشد.

سرپرست کمیته جوانان در پایان در خصوص حضور تیم زیر 16 سال در تورنمنت قزاقستان به سایت فدراسیون، گفت: اردوی تدارکاتی این تیم از بعدازظهر فردا (جمعه) درکمپ تیم‌های آغاز می‌شود. این تیم که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیایی تایلند آماده می‌کند، پیش از این در تورنمت آذربایجان حضور داشت و خوشبختانه به آمادگی خوبی چه از لحاظ جسمانی و چه از لحاظ فنی رسیده است. در صورت صدور روادید از سوی سفارت قزاقستان، این تیم صبح سه شنبه سوم تیرماه عازم این کشور می شود.

کد خبر 2315137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha