۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۱

کاظمی به مهر عنوان کرد:

کسب امتیاز مسیرهای کوهستانی استراتژی پتروشیمی برای قهرمانی در تور آذربایجان

کسب امتیاز مسیرهای کوهستانی استراتژی پتروشیمی برای قهرمانی در تور آذربایجان

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز کسب امتیاز در مسیرهای کوهستانی را مهمترین استراتژی این تیم برای رسیدن به قهرمانی تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) عنوان کرد.

احد کاظمی پنجشنبه پس از پایان مرحله سوم بیست و نهمین تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران (آذربایجان) و صدرنشینی تیم تحت هدایت خود در مجموع تیمی این رقابت ها به خبرنگار مهر گفت: تیم پتروشیمی تبریز چندین سال است که به عنوان بهترین تیم آسیا شناخته شده و این موفقیت ها را مدیون هماهنگی تیمی بین اعضای خود است.

وی در ادامه با اشاره به استراتژی تیم پتروشیمی برای کسب موفقیت در تور آذربایجان اظهار داشت: تمام تیم های حرفه ای دنیا در تورهای معتبر بر روی مسیرهای بالارو و کوهستانی تمرکز می کنند و فرمول پتروشیمی تبریز نیز برای رسیدن به قهرمانی تور بیست و نهم استفاده از همین نقشه خواهد بود.

سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز تصریح کرد: برنامه ریزی اصلی تیم و هماهنگی و هدفگذاری صورت گرفته برای موفقیت و کسب بیشترین امتیاز در مراحل چهارم و پنجم بیست و نهمین تور آذربایجان است چرا که بیشتر مسیر ایم مراحل کوهستانی است و تیم ما از رکابزنان قدرتمندی برای رقابت در این مسیرها بهره می برد.

کاظمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: امیدواریم نماینده شایسته برای دوچرخه سواری آذربایجان شرقی و جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها باشیم و از اعضای هیات مدیره مجموعه پتروشیمی تبریز نیز که پیش از این با حمایت های خود ما را در معرفی پتروشیمی به عنوان نام و برندی معتبر همراهی کرده اند، انتظار مساعدت داریم.

کد خبر 2315243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha