۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱:۰۸

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

دژاگه: شاید برابر آرژانتین سوپرایز داشتیم/ از عملکردم مقابل نیجریه راضی نیستم

دژاگه: شاید برابر آرژانتین سوپرایز داشتیم/ از عملکردم مقابل نیجریه راضی نیستم

بازیکن تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه بازیکنان ایران مقابل آرژانتین با جنگندگی بالا به میدان می روند، گفت: شاید در این دیدار یک سوپرایز داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اشکان دژاگه در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می کنم بازی بدی نبود و ما توانستیم یک امتیاز بگیریم که این امر خیلی مهم بود.

وی افزود: خیلی خوب دفاع کردیم و این دفاع کار را برای نیجریه بسیار سخت تر کرد که به گل برسند. ما یکی دو موقعیت گل نیز داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد و خوشحال هستم از اولین بازی یک امتیاز گرفتیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایراندر ادامه در خصوص عملکردش برابر نیجریه خاطرنشان کرد: بازی با تیم های آفریقایی بسیار سخت است چرا که فیزیکی بازی می کنند. من از عملکردم راضی نبودم و فکر می کردم که می توانم بهتر باشم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سعی کردم به تیم مخصوصا در کار دفاعی کمک کنم و خوشحالم یک امتیاز گرفتیم. امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

دژاگه در پایان در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر آرژانتین گفت: همه به خوبی از تیم آرژانتین شناخت دارند و می دانند که چه تیمی است. ما نیز بدون فشار به بازی می رویم و سعی می کنیم با جنگندگی بالا به یک امتیاز خوب برسیم. شاید در این دیدار یک سوپرایز داشته باشیم.

 

کد خبر 2315335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha