۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

ربادنگو و مدیر باشگاه ورونا برای مذاکره با داورزنی به تهران آمدند

ربادنگو و مدیر باشگاه ورونا برای مذاکره با داورزنی به تهران آمدند

رئیس فدراسیون والیبال صبح امروز جمعه نشستی را با مشاور امور بین‌‎الملل فدراسیون و مدیر باشگاه ورونا ایتالیا در خصوص گسترش روابط دو کشور در این رشته برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، پیه رو ربادنگو مدیر سابق کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال و مشاور فدراسیون والیبال ایران که در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی باشگاه ورونای ایتالیا است به همراه مدیر باشگاه ورونای ایتالیا بامداد امروز جمعه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شدند تا ضمن تماشای دیدارهای تیم ملی والیبال ایران و ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی، برای گسترش روابط دو کشور در رشته ورزشی والیبال با مسئولان فدراسیون ایران نیز گفتگو کنند.

نخستین نشست آنان ظهر امروز جمعه به مدت دو ساعت در دفتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد و توسعه روابط بین دو کشور ایران و ایتالیا در حوزه والیبال، برگزاری اردوهای مشترک تمرینی و فراهم شدن زمینه انتقال بازیکن و مربی از جمله محورهای چهارچوب پروتکل توافق شده اصلی گفتگوی طرفین بود.

هیات اعزامی از ایتالیا از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز جمعه به سالن 12 هزار نفری آزادی تهران می‌روند تا نخستین مسابقه دو تیم ایران و ایتالیا در تهران که در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی برگزار می‌شود را تماشا کنند.

پیه رو ربادنگو ایتالیایی شش سال (2006 – 2012) مدیریت کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال FIVB را در پرونده کاری خود دارد. ربادنگو پاسور اسبق ایتالیا، اهل تورین است که به همراه تیم ملی کشورش در المپیک 1984 لس آنجلس موفق به کسب مدال برنز شد.

دومین مسابقه تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی روز یکشنبه یکم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 2315570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha