۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۲

حجت الاسلام يعقوبي:

پيشنهاد همكاري آمريكا با ايران عليه داعش سرپوشي براي جنايت هاي اين كشور است

پيشنهاد همكاري آمريكا با ايران عليه داعش سرپوشي براي جنايت هاي اين كشور است

بجنورد- خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد گفت: پيشنهاد دولت آمريكا به ايران براي همكاري دو كشور در زمينه مبارزه با گروه تروريستي داعش، سرپوشي براي جنايت ها و نقش آمريكا در مشكلات منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مركز خراسان شمالي كه در محل مصلاي امام خميني(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به جنايت هاي گروه تروريستي موسوم به دولت اسلامي عراق و شام(داعش) در مناطقي از عراق، با محكوم كردن شديد اين جنايت ها، اظهار داشت: اين تروريست ها و حاميان آنها وارثان بني اميه و بني عباس هستند كه با ائمه معصومين مشكل داشتند و آنها را به شهادت رساندند.

به گفته وي در حال حاضر نيز وارثان بني اميه و بني عباس به حرم ائمه معصوم(ع) تعدي مي كنند و مي خواهند آنها را تخريب كنند چرا كه از اين مكان هاي انسان ساز مي ترسند.

حجت الاسلام يعقوبي اضافه كرد: ببينيد چه بر سر بقيع آورده اند، بسياري از آثار صدر اسلام را با توجيه احمقانه شرك آلود بودن اين مظاهر ديني از بين برده اند.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي تصريح كرد: اين تروريست هاي تكفيري اگر به زانو درنيايند بعيد نيست كه چند سال ديگر به مرقد مطهر رسول گرامي اسلام(ص) نيز حمله كرده و آن را تخريب كنند.

وي جنايت هاي گروه تروريستي داعش در كشور عراق را نيز در همين راستا دانست و گفت: حمله خونين اين گروه به همراه بعثي هاي عراقي و برخي مزدوران ارتش اين كشور كه هنوز از افسران خائن تصفيه نشده است، اوج توحش آنها را نشان داد كه به شيعه و سني رحم نمي كنند و با سرهاي مردم فوتبال بازي مي كنند.

حجت الاسلام يعقوبي با تأكيد بر تقويت بيش از پيش اتحاد بين شيعه و سني در برابر اين گروه هاي تكفيري، افزود: به اميد خدا مردم عراق با مديريت دولت اين كشور و همت مرجعيت شيعه و علماي اهل تسنن، با عزمي راسخ اين تروريست ها را از سرزمين خود بيرون مي رانند.

به گفته وي همان گونه كه گروه تروريستي داعش در سوريه متحمل شكست هاي سنگيني شد و مفتضحانه از اين كشور بيرون رفت، بايد در عراق كار اين گروه تروريستي يكسره شود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تلاش ها براي نابودي اين گروه تروريستي و مطرح كردن مباحثي مبني بر همكاري ايران و آمريكا براي نابودي اين گروه، گفت: پيشنهاد دولت آمريكا به ايران براي همكاري دو كشور در زمينه مبارزه با گروه تروريستي داعش، سرپوشي براي جنايت ها و نقش آمريكا در مشكلات منطقه است.

به گفته حجت الاسلام يعقوبي دولت آمريكا مي خواهد با اين اقدام آبروي از دست رفته خود را بازيابد اما نبايد مردم عراق به اميد آمريكا بنشينند بلكه مي بايد همانند ملت ايران كه در جنگ تحميلي هشت ساله سيلي محكمي به صدام و صداميان زدند؛ آنها نيز در اين نبرد شكست سختي را به گروه تروريستي داعش وارد كنند.

کد خبر 2315584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha