۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۶

امامی:

واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری تا پایان سال افزایش پیدا می کنند

واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری تا پایان سال افزایش پیدا می کنند

شهرکرد - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: واحدهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری تا پایان سال افزایش پیدا می کنند.

سید نعیم امامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همه تلاش ما بر این استان که تا پایان سال جاری تعداد واحد های صنعتی را در این استان افزایش دهیم تا در حوزه صنعت بتوانیم رکورد بزنیم.

وی تصریح کرد: رفع بیکاری در این استان یکی از مهمترین اعداف ما است و همه تلاش خود را در این زمینه انجام می دهیم تا جای ممکن اشتغال را نیز در استان افزایش دهیم.

امامی با اشاره به اینکه تا کنون دو هزار نفر لیسانس به بالا در سامانه اداره کار ثبت نام کرده اند، بیان داشت: ما می دانیم تعداد افراد بیکار در این استان بیش از این آمار ثبت شده است و بر همین اساس لازم است تا جای ممکن اشتغال زایی را در استان افزایش داد.

تعداد جوازهای تاسیس صادر شده در چهارمحال و بختیاری 46،5 درصد افزایش داشته است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح های صنعتی خوبی در استان در حال پیگیری و و احداث است، اذعان داشت: چنانچه این طرح های صنعتی احداث شود می توان بسیاری از افراد بیکار در این استان را به کار بگیریم.

امامی عنوان کرد: برای یک هزار و 150 طرح صنعتی را تا اواسط سال گذشته جواز تاسیس صادر شده است که 790 مورد این جواز ها بلا اثر بوده است.

وی افزود: بخش عمده جوازهایی که بلا اثر بوده است تا پایان سال اعلام آمادگی کرده اند که تلاش خود را در این زمینه بیشتر کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختیاری گفت: در 100 روز گذشته تعداد جوازهای تاسیس صادر شده 46،5 درصد افزایش داشته است.

کد خبر 2315805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha