۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷

سروستانی خبر داد:

همایش تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در بوشهر برگزار می‌شود

همایش تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: همایش تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به همراه موسسات وابسته نقش بسیار مهمی در اجرا و نظارت بر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و تبلیغی دارد.

وی به فعالیت‌های موسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: شورای هیئات مذهبی یک تشکل بسیار بزرگ است که با محوریت مردم برنامه‌های دینی را در مناسبت‌های مختلف برگزار می کند و هم‌اکنون بیش از یک هزار هیئت مذهبی در استان بوشهر فعال هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر همچنین به برخی از فعالیت‌های کانون مداحان استان بوشهر اشاره کرد و افزود: ساماندهی مداحان استان یکی از برنامه‌های این کانون است که در حال حاضر بیش از 700 مداح استان بوشهر شناسنامه‌دار شده‌اند.

وی با بیان اینکه اعزام روحانی به مناسبت‌های مختلف یکی از برنامه های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است، تاکید کرد: با استفاده از روحانیون استان و روحانیون مستقر و همچنین روحانیون اعزامی از دیگر نقاط کشور، روحانیون در مناسبت‌های مختلف در شهرها و روستاها حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام سروستانی با اشاره به فعالیت اتحادیه‌ها و موسسات قرآنی استان بوشهر ادامه داد: تبیان و خبرگزاری مهر نیز از جمله فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در فضای مجازی است و حوزه هنری هم از جمله ظرفیت‌های بسیار مهم سازمان در بخش فرهنگ و هنر است.

رونمایی از سامانه متمرکز پیام کوتاه تشکل‌های میان تخصصی سازمان

وی در ادامه از برگزاری همایش تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: این همایش فردا در سالن شهید آوینی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: این همایش با حضور مبلغین و مبلغات، هیئات مذهبی، فعالان قرآنی، بانوان فرهیخته، مداحان، اصحاب رسانه و سایر اقشار تاثیرگذار فرهنگی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این همایش، تصریح کرد: مصطفی سالاری استاندار بوشهر نیز از دیگر سخنرانان این مراسم خواهد بود.

حجت‌الاسلام سروستانی به دیگر بخش‌های این مراسم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تشریح برنامه ها و اهداف اداره کل تبلیغات اسلامی و ارائه گزارش عملکرد مجامع وابسته از دیگر برنامه‌های همایش است.

وی با اشاره به تجلیل از اعضای ستاد شئون فرهنگی استان بوشهر، شورای تبلیغ و تشکل های وابسته به سازمان در این همایش، اظهار داشت: سامانه متمرکز ارسال پیام کوتاه ویژه تشکل‌های میان تخصصی تبلیغات اسلامی بوشهر در این آئین رونمایی می‌شود.

کد خبر 2316007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha