۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۵۷

محمدی:

بوشهر پیشروترین منطقه کشور برای سرمایه گذاری در انرژی‌های نو و تجدیدپذیر است

بوشهر پیشروترین منطقه کشور برای سرمایه گذاری در انرژی‌های نو و تجدیدپذیر است

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: بوشهر پیشروترین منطقه کشور برای سرمایه گذاری در انرژی‌های نو و تجدیدپذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی عصر شنبه در بازدید مدیران شرکت اتریشی سولار و بنفیت از پارک علم و فناوری خلیج فارس و مرکزرشد جامع علم و فناوری بوشهر اظهار داشت: تلاش داریم تا زمینه برای حضور شرکت‌های خارجی برای سرمایه گذاری در استان بوشهر فراهم سازیم.

وی به معرفی ظرفیت ها و زیر ساخت های استان بوشهر و پارک علم وفناوری خلیج فارس پرداخت و افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: همجواری با آبهای آزاد و بنادر تجاری فعال و حضور شرکت های بزرگ بین المللی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از جمله ظرفیت‌‌های ممتاز استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر پیشروترین منطقه کشور برای سرمایه گذاری در انرژی های نو و تجدید پذیر است، بیان داشت: استعداد و ظرفیت بسیار خوبی در استان بوشهر موجود است که باید شناسایی و استفاده شود.

لازم به ذکر است که مدیران این شرکت با ظرفیت های شرکت های دانش بنیان آشنا شدند و نشستی را نیزبا مدیران استان بوشهر برای ایجاد شرایط سرمایه‌گذاری برگزار کردند.

در نشست مدیران این شرکت با مسئولان استان بوشهر زیرساخت‌ها، پتانسیل‌های علمی و فناوری و جذابیت‌های سرمایه‌گذاری و حمایت‌های ملی و استانی از سرمایه گذاری دراستان بوشهرمورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 2316480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha