۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

حاج‌رضایی: عملکرد تیم ملی پاسخی بود به منتقدان کی‌روش/ نزدیک بود "سابه‌یا" گریه کند

حاج‌رضایی: عملکرد تیم ملی پاسخی بود به منتقدان کی‌روش/ نزدیک بود "سابه‌یا" گریه کند

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است عملکرد بازیکنان تیم ملی مقابل تیم‌های ملی نیجریه و آرژانتین نشان داد آنها توانایی انجام هرکاری حتی بردن تیم ملی بوسنی را دارند. وی اضافه کرد: بازی بسیار خوب ملی‌پوشان ایران پاسخی محکم و دندان‌شکنی برای منتقدانی بود که کارلوس کی‌روش را قبول نداشتند.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد شاگردان کی‌روش مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: عملکرد ملی‌پوشان ایران مقابل آرژانتین فوق‌العاده بود. تیم ملی در این دیدار کاملا هدفمند بازی کرد و برای همه دقایق بازی برنامه داشتیم اما حیف شد این مسابقه با گرفتن نتیجه برای ایران همراه نشد.

وی با بیان اینکه مطمئن است همه مردم ایران به خاطر عملکرد بسیار خوب تیم ملی در این بازی بزرگ احساس سر افرازی و غرور کردند، یادآور شد: بازی بسیار خوب ملی‌پوشان ایران پاسخی محکم و دندان‌شکنی برای منتقدانی بود که کارلوس کی‌روش را قبول نداشتند و بارها اعلام کردند که این مربی پرتغالی و نباید تیم ملی ایران را در جام جهانی هدایت کند.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه زحمات کی‌روش و دستیارانش در تیم ملی و سیستم و استراتژی خوبی که برای تیم ملی در این دو بازی در نظر گرفته شده را عامل موفقیت تیم ملی دانست و تاکید کرد: به نظرم اگر داور بازی آن اشتباه تاثیرگذار را انجام نمی‌داد و خطای پنالتی روی دژاگه را می‌گرفت، روند بازی به سود تیم ملی فوتبال ایران عوض می‌شد.

حاج رضایی اضافه کرد: بهترین مطلب را در خصوص داور صربستانی، کارلوس کی‌روش گفت که ما بازی را به "مازیچ و مسی باختیم".

وی یادآور شد: تا قبل از گل تیم ملی آرژانتین، نیمکت این تیم کاملا از نظر روحی به هم ریخته بود و "سابه‌یا" سرمربی تیم ملی آرژانتین تنها مانده بود، گریه کند. ضمن اینکه وی پس از گل تیمش دست به تعویضی تدافعی زد که این موضوع نشان از بازی جسورانه و هدفمند تیم ملی ایران دارد.

کارشناس فوتبال ایران در پایان در مورد دیدار تیم ملی مقابل بوسنی و هرزگوین گفت: درست است هر دیدار شرایط خود را دارد که بازی با تیم ملی بوسنی نیز از این قائده مستثنی نیست اما دو بازی اخیر بازیکنان تیم ملی مقابل تیم‌های ملی نیجریه و آرژانتین باعث شد که اعتماد به نفس بازیکنان ما تا حدود زیادی بالا برود و آنها نشان دهند، توانایی انجام هرکاری حتی بردن تیم ملی بوسنی را دارند.

کد خبر 2316530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha