۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۵

لیگ جهانی والیبال 2014؛

آرژانتین دومین شکست را به آلمان تحمیل کرد/ برد بلغارستان در زمین آمریکا

آرژانتین دومین شکست را به آلمان تحمیل کرد/ برد بلغارستان در زمین آمریکا

شاگردان خولیو ولاسکو در ادامه هفته پنجم رقابتهای لیگ جهانی والیبال دومین برد متوالی خود را در زمین آلمان کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای هفته پنجم لیگ جهانی در کشورهای مختلف دنیا ادامه یافت که در یکی از بازیهای برگزار شده تیم ملی آرژانتین در برلین مقابل آلمان 3 بر صفر برنده شد تا دومین برد متوالی خود را برابر این تیم کسب کند. در این بازی شاگردان خولیو ولاسکو به ترتیب با امتیازات 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 21 برنده شدند. آرژانتین با این برد 23 امتیازی شد و در رده دوم جدول گروه D ایستاد.

در گروه B نیز تیم ملی بلغارستان طلسم نباختن آمریکا را در زمین خود شکست و این تیم را در خاک آمریکا 3 بر 2 از پیش روی برداشت. بلغارها ست‌های اول، دوم و پنجم این بازی را به ترتیب با امتیازات 26 بر 24، 25 بر 17 و 15 بر 12 برنده شدند اما ست‌های سوم و چهارم را 25 بر 14 و 25 بر 13 باختند. در این گروه تیم آمریکا با 19 امتیاز صدرنشین است. روسیه، صربستان و بلغارستان به ترتیب با 14، 11 و 4 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در گروه C این مسابقات تیم کانادا در شهر ادمونتون برابر استرالیا 3 بر یک برنده شد تا هر دو مسابقه خانگی برابر این تیم را از آن خود کرده باشد. در گروه E نیز تیم هلند در خانه تیم پرتغال در سه ست متوالی پیروز شد.

 

 

کد خبر 2316896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha