۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۵

واکنش باشگاه نفت پس از مذاکره با بیرانوند؛

افشارزاده و وزارت ورزش با متخلفان برخورد کنند

افشارزاده و وزارت ورزش با متخلفان برخورد کنند

باشگاه نفت تهران طی اطلاعیه‌ای از مدیرعامل باشگاه استقلال درخواست کرد با عواملی که بدون هماهنگی با دروازه‌بان نفت تماس گرفتند، برخورد جدی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از تماس‌‎های مكرر و دور از قاعده عواملی از باشگاه استقلال تهران با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت تهران، مبنی بر ترغیب وی جهت پیوستن به تیم مذكور، موسسه فرهنگی - ورزشی نفت تهران بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

" موسسه فرهنگی - ورزشی نفت تهران از جمله باشگاه‌هایی است كه همواره بر اخلاق محوری و رعایت ارزشهای اخلاقی و قوانین ورزشی تاکید ورزیده و به آن پایبند بوده است. متاسفانه اخیرا افرادی از باشگاه استقلال تهران با زیر پا نهادن ارزش‌ها و مقررات یاد شده، ضمن تماس‌های مكرر با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت تهران سعی در ترغیب و تطمیع این بازیكن جوان جهت پیوستن به تیم مذكور می‌کند.

ضمن اطمینان از بی‌اطلاعی بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال از این تحركات، از شخص ایشان انتظار برخورد جدی با عوامل آن باشگاه را كه بی‌تردید بدون اخذ موافقت ایشان دست به چنین اقداماتی زده و می‌زنند، داریم.

همچنین از وزارت محترم ورزش كه باشگاه استقلال را به عنوان زیرمجموعه خود دارد انتظار داریم، همچون گذشته نگرشی عادلانه و یكسان به تمامی باشگاه‌ها داشته و با چنین رفتارهایی كه با روح ورزش و روحیه جوانمردی منافات دارد، برخورد کنند."

 

کد خبر 2317089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha