۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰

نقل و انتقالات لیگ چهاردهم؛

قرارداد هافبک فولاد تمدید شد/ شاگردان اسکوچیچ 9 تیر در ارمنستان

قرارداد هافبک فولاد تمدید شد/ شاگردان اسکوچیچ 9 تیر در ارمنستان

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در ادامه روند تمدید قرارداد با بازیکنان خود، مهدی بدرلو نیز قرارداد خود را به مدت دو سال با تیم فولاد خوزستان تمدید کرد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فولادخوزستان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در ادامه تمهیدات مسئولان فولاد خوزستان برای بستن تیم فصل بعد، قرارداد هافبک این تیم به مدت 2 سال دیگر تمدید شد. مهدی بدرلو فصل گذشته در اکثر بازی‌های این تیم به میدان رفت. قرارداد این بازیکن در هیأت فوتبال به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال فولاد خوزستان از روز 30 خردادماه تمرینات خود را برای فصل جدید آغاز کرده است، عنوان کرد: این تمرینات زیر نظر دراگان اسکوچیچ در اهواز و ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان دنبال می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه برگزاری یک ارودی خارج از کشور نیز در برنامه‌های فولاد خوزستان گنجانده شده است، قرار است تیم فولاد از 9 تیر ماه به ارمنستان سفر کند و آنجا در سه بازی دوستانه به میدان برود تا خود را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر باشگاه‌های کشور آماده کند.

ابن قاسم با اشاره به اینکه بازیکن خاصی به صورت مشخص مدنظر باشگاه قرار ندارد، گفت: بازیکنان خارجی مدنظر سرمربی تیم به زودی به باشگاه معرفی تا ما نسبت به مذاکره و در صورت توافق عقد قرارداد اقدام کنیم.

کد خبر 2317226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha