۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

کربکندی: تغییر کی‌روش تیم ملی را با مشکل مواجه می‌کند/ امیدوارم با برد بوسنی صعود کنیم

کربکندی: تغییر کی‌روش تیم ملی را با مشکل مواجه می‌کند/ امیدوارم با برد بوسنی صعود کنیم

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین تیم با اشاره به اینکه اگر شرایط فعلی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دچار تغییر شود، قانونمندی و هماهنگی ایجاد شده بین بازیکنان تیم از بین می‌رود و تیم ملی دوباره دچار مشکل خواهد شد، گفت: به نظرم در شرایط کنونی حفظ کی‌روش بهترین تصمیم است.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بحث مطرح شده در مورد پایان همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی پس از اتمام مسابقات جام جهانی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: کارلوس کی‌روش ارزش این را دارد که با هزینه بیشتری او را به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ کنیم زیرا در حال حاضر بازیکنان به خوبی با قوانین این مربی کنار آمده و از او تبعیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر در این شرایط سرمربی تیم ملی فوتبال دچار تغییر شود، قانومندی و هماهنگی ایجاد شده بین بازیکنان تیم از بین می‌رود و تیم ملی دوباره دچار مشکل خواهد شد، بنابر این به نظرم در شرایط کنونی حفظ کی‌روش بهترین تصمیم است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین یادآور شد: قبل از جام جهانی انتقادهای زیادی نسبت به انتخاب بازیکنان به کارلوس کی‌روش شد ولی می‌توان گفت سرمربی تیم ملی در تفکر نسبت به منتقدان بهتر عمل کرد و بهترین ترکیب را برای این دیدار به زمین فرستاد و جواب این اعتماد را نیز گرفت و بازیکنان ما شگفتی‌ساز شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نتیجه رقم خورده در بازی با آرژانتین، ماحصل زحمات کادرفنی و آنالیز خوب آنها از تیم آرژانتین بود و کارلوس کی‌روش نشان داد دو ماه اردوی تیم ملی که انتقادهای زیادی نیز از آن شد، بی‌ثمر نبوده و در تمرینات توانسته تفکرات خود را به خوبی به بازیکنان انتقال دهد.

کربکندی همچنین تصریح کرد: در بازی روز شنبه، بازیکنان فراتر از انتظار مردم، تیم آرژانتین و کسانی که تفاوت کیفت بازی ایران و آرژانتین را می‌دانستند، ظاهر شدند و باعث افتخار و غرور مردم ایران شدند. درصد اشتباه بازیکنان نسبت به بازی نیجریه به حداقل رسیده بود و حتی می‌توان گفت بدون اشتباه ظاهر شدند و در ضد حملات ویران کننده‌تر از ستاره‌های آرژانتین بودند.

وی در ادامه بیان داشت: بازیکنان در چند دقیقه آخر به دلیل خستگی و دوندگی زیاد پاس‌های اشتباهی را دادند که یکی از آنها به مسی رسد و این بازیکن با توانایی بالای خود توپ را وارد دروازه کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی مقابل بوسنی هم عملکرد خوبی داشته و بتواند با پیروزی مقابل این تیم اروپایی پیروز شود. همچنین در بازی نیجریه با آرژانتین هم نتیجه‌ای رقم بخورد تا شرایط صعود تیم ایران به مرحله دوم جام جهانی فراهم شود.

کد خبر 2317269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha