۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶

پس از انصراف از تیم ملی بسکتبال؛

سهراب‌نژاد: خداحافظی نکردم اما بازگشتم به شرایطم بستگی دارد

سهراب‌نژاد: خداحافظی نکردم اما بازگشتم به شرایطم بستگی دارد

بازیکن پست چهار و پنج تیم ملی بسکتبال که از حضور در اردوهای آماده‌سازی این تیم انصراف داده، با تاکید بر اینکه مشکلات شخصی وی را مجبور به این تصمیم کرد، گفت: در این مقطع من فقط از حضور در تمرینات و همراهی تیم ملی انصراف داده‌ام. بحث خداحافظی را مطرح نکرده‌ام اما هیچ چیز معلوم نیست!

حامد سهراب‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه دوست داشت تیم ملی بسکتبال را در مسابقات قهرمانی جهان همراهی کند، اظهارداشت: به خاطر یکسری مشکلات شخصی نمی‌توانم تحت هیچ شرایطی در تیم ملی باشم. خیلی تلاش کردم و برنامه‌هایم را بررسی کردم تا شاید بتوانم در کنار این مشکلات حضورم را در اردوهای آماده‌سازی حفظ کنم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که تلاشم بی نتیجه است.

وی تاکید کرد: وقتی هم که در مورد انصرافم از تیم ملی با بچیروویچ (سرمربی تیم ملی) و مشحون صحبت کردم، آنها ابتدا مخالفت کردند اما وقتی دلیلم را برای‌شان مطرح کردم، آن را پذیرفتند و قبول کردن که واقعا نمی‌توانم در جمع اردونشینان باقی بمانم.

این بازیکن که پیش از این دو بار از تیم ملی بسکتبال خداحافظی کرده بود اما بنا به درخواست مسئولان فدراسیون و اعضای کادر فنی دوباره به تیم ملی بازگشته بود، به این پرسش مبنی بر اینکه "آیا اینبار هم کناره‌گیری شما از تیم ملی جنبه خداحافظی دارد یا اینکه به صورت مقطعی است"؟، پاسخ داد و گفت: در این مقطع من فقط از حضور در تمرینات و همراهی تیم ملی انصراف داده‌ام. بحث خداحافظی را مطرح نکرده‌ام اما هیچ چیز معلوم نیست!

سهراب‌‎نژاد که تیم ملی را در دوره پیشین مسابقات جام ملت‌های آسیا همراهی کرد، اظهارداشت: من امیدوارم بتوانم در یک مرحله دیگر در خدمت تیم ملی باشم و تا آنجا که در توان دارم دست این تیم را بگیرم اما همه اینها به شرایطم بستگی دارد. همان طور که گفتم به خاطر یکسری مسائل شخصی از حضور در تیم ملی انصراف داده‌ام. اگر این مشکلات حل شود که می‌توانم دوباره در خدمت تیم ملی باشم در غیر اینصورت بازگشتم به تیم ملی بعید است.

این بازیکن پست 4 و 5 تیم ملی بسکتبال ابراز امیدواری کرد که مشکلات شخصی‌اش حل شده و بتواند سال آینده تیم ملی را در مسابقات بین‌المللی که باید در آنها شرکت داشته باشد، همراهی کند.

حامد سهراب‌نژاد که با پتروشیمی قهرمان دوره پیشین مسابقات لیگ برتر شد، در مورد وضعیت باشگاهی خود نیز به مهر گفت: فعلا که خبری نیست و همه نقل و انتقالات  تعطیل است. قرارداد من هم با پتروشیمی تمام شده و مثل خیلی‌های دیگر منتظر هستم تا وضعیت سهمیه‌های ملی مشخص شود و بتوانم در مورد تیم آینده‌ام تصمیم بگیرم. در کل اولویت اولم ادامه حضور در پتروشیمی است.

 

کد خبر 2317489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha