۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲

نشست مطالعات قرآنی، وضعیت حال، چشم انداز آینده برگزار می شود

نشست مطالعات قرآنی، وضعیت حال، چشم انداز آینده برگزار می شود

نشستهای مطالعات قرآنی، وضعیت حال، چشم انداز آینده، تحلیل و بررسی روش آموختن از راه گفت‌و‌گو و بررسی موج نوین منازعات سیاسی در عراق؛ با تأکید بر مسئله داعش فردا در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت گروه مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پنجمین نشست از سلسله نشستهای تخصصی  با عنوان "مطالعات قرآنی، وضعیت حال، چشم انداز آینده" با حضور مرتضی کریمی نیا برگزار می شود.

گروه مطالعات قرآنی از کلیه علاقمندان، متخصصان و اعضای هیئت علمی دانشگاهها برای شرکت در این نشست که سه شنبه 3 تیرماه از ساعت 14 تا 16 در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد دعوت کرده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند  با شماره تلفن 88046891 - 021  الی 3 داخلی 264  و یا آدرس ایمیل quran.gp@gmail.com  تماس حاصل کنند.


همچنین ششمین نشست از سلسله نشست های ماهانه "هم‌اندیشی مخاطبان و فعالان فلسفه برای کودکان و نوجوانان" با موضوع: تحلیل و بررسی روش آموختن از راه گفت‌و‌گو و با حضور دکتر ملیحه راجی مدیر گروه پژوهشی فلسفه برای کودکان برگزار خواهد شد.

گروه فبک از کلیه مربیان، فعالین و علاقمندان حوزه فلسفه برای کودکان، روانشناسی، فلسفه و همچنین معلمین مدارس برای شرکت در این نشست که 3 تیرماه از ساعت 14:30 تا 16:30 در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد دعوت کرده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید  با شماره تلفن 88046891  - 021  الی 3 داخلی 264  و یا آدرس ایمیل fabak_g@yahoo.com  تماس حاصل فرمایید .

تحرکات نظامی گسترده و پیشروی چشم­گیر نیروهای داعش در عراق مبین تشدید منازعات سیاسی و بحران امنیتی در خاورمیانه است. بسیاری از ناظران بحران اخیر را نمایان­ گر موج جدیدی از مناقشات مذهبی و فرقه ‌ای در منطقه می‌ دانند که پس از وقوع انقلاب ‌های جهان عرب جریان پیدا کرده است. بدیهی است مهار بحران پیش رو مستلزم ریشه‌ یابی صحیح و دقیق از ماهیت منازعات است.

در این خصوص، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی جلسه گفتگوی علمی ویژه‌ای تحت عنوان «بررسی موج نوین منازعات سیاسی در عراق؛ با تأکید بر مسئله داعش» برنامه ‌ریزی کرده است. سخنرانان این نشست عبارتند از: دکتر عبداله قنبرلو: عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و ناصر کنعانی: رئیس ستاد عراق در وزارت امور خارجه.


پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در بزرگراه کردستان، نبش خیابان 64 غربی قرار دارد.

کد خبر 2317603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha