۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵

رئیس سازمان سینمایی:

پروانه نمایش فیلم «رستاخیز» امروز صادر می شود

پروانه نمایش فیلم «رستاخیز» امروز صادر می شود

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در نخستین نشست رسانه ای خود اعلام کرد طی صحبتهای انجام شده با مراجع تقلید، مشکلات فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش بر طرف شده و پروانه نمایش این فیلم صادر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در نخستین نشست رسانه ای خود که با عنوان «رویکردها، راهبردها و سیاست های سازمان سینمایی دولت تدبیر و امید» در حال برگزاری است، درباره فیلم سینمایی «رستاخیز» عنوان کرد: فیلم «رستاخیز» دچار حادثه ای شده بود که بخشی از آن به افرادی مربوط می‌شد که می خواستند نسبت به این اثر سینمایی بدگمانی ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا ملاقات‌هایی با مراجع تقلید داشتیم و واقعیت فیلم را برایشان توضیح دادیم. به این ترتیب مشکلات این فیلم سینمایی برطرف شد. البته اصلاحاتی از سوی دفتر مراجع تقلید به فیلم وارد شده که خوشبختانه گروه تولید احمدرضا درویش این اصلاحات را اعمال کردند.

ایوبی یادآور شد: در نهایت نیز با برطرف شدن مشکلات فیلم، پروانه نمایش این اثر سینمایی امروز صادر و زمان اکران آن نیز به زودی مشخص می شود.

فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در جشنواره سی و دوم فیلم فجر به نمایش درآمد و با برخوردهای متفاوتی روبرو شد.

کد خبر 2317665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha