۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۰۹

جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا(ع) شیراز برگزار می شود

جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا(ع) شیراز برگزار می شود

شیراز – خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس، گفت: یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا(ع) در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی و هنری باید به گونه ای تنظیم شود که در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) باشد.

وی با اعلام اینکه این جشنواره در چهار رشته برگزار می شود، افزود: یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی امام رضا(ع) در رشته های نقاشی، نشانه، مجسمه سازی پوستر برگزار می شود.

همتی با بیان اینکه بخش های متفاوتی در این جشنواره برگزار می شود، گفت: فرهنگ رضوی از نگاه هنرمندان تجسمی، امین ولایت بخش ویژه ای است که با محوریت احمدبن موسی(ع) است.

وی ترکیب داوران این جشنواره را با حضور چهره های برجسته دانشگاهی و هنری کشوری عنوان کرد و افزود: رئیس هیئت داوران یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا(ع) دکتر شهریار اسدی است.

مدیر ارشاد فارس تاکید کرد: یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی امام رضا(ع) در تمامی بخش های در مجموع 36 برگزیده خواهد داشت.

ثبت نام یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا(ع) از یکم تیرماه آغاز و آخرین مهلت شرکت در این جشنواره 20 مرداد ماه سال جاری است.

همچنین در حاشیه این نشست خبری پایگاه اختصاصی یازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا(ع) به نشانی Emam Reza Festival  رونمایی شد.

کد خبر 2318005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha