۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳

برگزاری همایش ورزش صبحگاهی وزارت ورزش با حضور نصفه و نیمه وزیر

برگزاری همایش ورزش صبحگاهی وزارت ورزش با حضور نصفه و نیمه وزیر

همایش ورزش صبحگاهی کارکنان وزارت ورزش و جوانان در حالی برگزار شد که وزیر ورزش تنها حضور چند دقیقه‌ای بر آغاز این همایش داشت و خیلی زود آن را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این همایش صبح امروز سه شنبه با حضور بخشی از کارکنان وزارت ورزش و جوانان در محل جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

سیدمناف هاشمی معاون منابع پشتیبانی و مالی وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی و رباب شهریان معاون ورزش بانوان از جمله شرکت کنندگان در همایش ورزش صبحگاهی کارکنان وزارت ورزش و جوانان بودند. البته محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز طبق برنامه از پیش تعیین شده در محل برگزاری همایش حضور پیدا کرد اما حضور وی خیلی کوتاه بود. گودرزی تنها پس از چند دقیقه این همایش را ترک کرد تا به جلسات کاری اش رسیدگی کند.

در جریان برگزاری این همایش شعبانی بهار با تاکید بر اینکه ورزش کارکنان یک از اولویت های ابلاغی به من است، گفت: به دنبال این هستیم مصوبه‌ای از شورای عالی ورزش بگیریم تا ورزش کارکنان به صورت نهادینه اجرا شود چراکه بهترین برنامه برای ایجاد نشاط در هر وزارتخانه‌ای ورزش است.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز در همایش صبحگاهی امروز با تاکید بر بحث بهداشت در ورزش اظهار داشت: بهتر است بانوان برای ورزش کردن حتما از گرمکن‌های ویژه بانوان استفاده کنند.

سیدمناف هاشمی نیز با بیان اینکه فرهنگ سازی در ورزش را از کارکنان وزارت ورزش و جوانان آغاز کردیم خاطرنشان کرد: باید یک سال صبر کرد تا ببینیم اقدامات انجام شده برای فرهنگ سازی در ورزش تا کجا پیش رفته و چقدر توسعه پیدا کرده است اما من امیدوارم در وزارت ورزش به بهترین شکل شاهد این اتفاق خواهیم بود.

 

 

کد خبر 2318281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha