۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹

«دولت مخفی» به دنبال خواننده تیتراژ/ پخش رمضانی منتفی است

«دولت مخفی» به دنبال خواننده تیتراژ/ پخش رمضانی منتفی است

تهیه‌کننده «دولت مخفی» با اعلام اینکه تولید این سریال روزهای پایانی تولید را سپری می کند، تأکید کرد برای تیتراژ پایانی این مجموعه تلویزیونی دنبال خواننده می‌گردند.

حمید آخوندی تهیه‌کننده «دولت مخفی» درباره آخرین وضعیت این سریال به خبرنگار مهر گفت: تکلیف تیتراز این سریال هنوز مشخص نیست و در حال مذاکره با یکی از شعرای به‌نام کشور هستیم و به محض قطعی شدن، نام او اعلام می‌شود.

وی افزود: آهنگسازی این سریال تمام و کمال به امیر توسلی سپرده شده است بنابراین تیتراژ «دولت مخفی» را هم این هنرمند می‌سازد، مگر اینکه به دلیل فضای شعر یا هر دلیل دیگری مجبور شویم از حضور آهنگسازی دیگری برای تیتراژ این سریال استفاده کنیم.

این تهیه‌کننده با اعلام اینکه «دولت مخفی» روزهای پایانی تولید را سپری می‌کند، اظهار کرد: تدوین این سریال توسط مریم جلالی و مجید حسنی رو به پایان است، صداگذاری کار انجام شده و ساخت موسیقی آن هم در آینده خیلی نزدیک تمام می‌شود.

آخوندی یادآور شد: پیش از این قرار بود این سریال ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو برود، اما به دلیل جام جهانی و تغییرات کنداکتور با مسئولان  شبکه به این نتیجه رسیدیم که پخش آن به تعویق بیفتد، بنابراین زمان داریم و تصمیم گرفتیم ساخت تیتراژ را با دقت و حساسیت بیشتری پیگیری کنیم.

وی درباره زمان پخش «دولت مخفی» توضیح داد: همکاری خوبی بین ما و گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو وجود دارد، شبکه دو درباره اینکه چه زمانی این سریال پخش شود تصمیم گیری خواهد کرد، اما ما این آمادگی را داریم که کار را حتی برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

به گزارش مهر، «دولت مخفی» در 28 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی در حال تولید است.

داستان این سریال در سه محور روایت می‌شود که به ترتیب شامل مناطق جنگی، شهرهای دور از جنگ و پناه دادن مردم جنگ‌زده و در نهایت اردوگاه‌های عراقی است که در بدترین شرایط اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری می‌کنند.

پژمان بازغی در این سریال که قصه آن طی سال‌های ۶۰ و ۷۰ می‌گذرد و به وقایع جنگ تحمیلی و تبعات آن می‌پردازد، نقش جوانی جنوبی به نام سعید را دارد، لاله اسکندری هم نقش پروانه، نامزد او را بازی می‌کند که قصد ازدواج دارند، اما هر بار وقوع اتفاقی این امر را به تعویق می‌اندازد.

سعید در جریان جنگ پدر خود را از دست داده و برای نجات جان سایر اعضای خانواده‌اش، آنان را به شمال می‌آورد؛ شهری که محل سکونت پروانه و خانواده‌اش است. رفت و آمد سعید در مسیر جنوب و شمال چندان به‌طول نمی‌انجامد و با اسارت او، رابطه‌اش با پروانه قطع می‌شود تا اینکه…

سام درخشانی‌، سعید داخ‌، فرهاد بشارتی،علی اوسیوند‌، مهدی صباح و... از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به آرش خلاق دوست مدیر تصویربرداری، سیامک احصایی‌ طراح صحنه و لباس، هوشنگ قنواتی‌زاده بازنویسی فیلمنامه‌، مهری شیرازی طراح گریم، رضا کشاورز برنامه‌ریز،‌ هادی معنوی پور‌ مدیر صدابرداری، رحمت عبدالله‌زاده‌ مدیر تولید ، فرامرز رضایی‌ مدیر تدارکات، آرزو نیک پور‌ منشی صحنه و مریم امیری دستیار کارگردان اشاره کرد.

کد خبر 2318622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha