۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۶

همزمان با برگزاری جشن یکصد سالگی شهرداری بجنورد/

فعالیت های عمرانی و بهسازی در 100 نقطه شهری بجنورد آغاز شد

فعالیت های عمرانی و بهسازی در 100 نقطه شهری بجنورد آغاز شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد گفت: همزمان با برگزاری جشن های یکصد سالگی شهرداری بجنورد، اجرای پروژه های عمرانی و بهسازی در 100 نقطه شهر بجنورد آغاز شد.

روح الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز فاز دوم از اجرای  فعالیت های عمرانی شهرداری بجنورد، اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره پنج روزه یکصدمین سالگرد تأسیس شهرداری بجنوردجشن های یک صد سالگی شهرداری بجنورد که از اول تیر ماه آغاز شده، انجام پروژه های عمرانی در سطح شهر بجنورد نیز در 100 نقطه آغاز شد.

وی این پروژه ها را شامل جدول گذاری، جوی و نهر گذاری، اجرای کانیو، پیاده رو سازی، موزاییک فرش، اجرای کانال آبهای سطحی، بازگشایی و تعریض معابر و بهسازی پارکها ذکر و اضافه کرد: برای سال جاری 25 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی در سه منطقه شهری بجنورد اختصاص یافته است که با بخشی از این اعتبار، 100 طرح مزبور انجام می شود.

براتیان با اشاره به این که امسال بودجه عمرانی حاشیه شهر بجنورد با افزایش چشمگیر به نسبت پارسال به هفت میلیارد تومان افزایش یافته است، اظهار داشت: هم اکنون30 پروژه عمرانی در مناطق حاشیه ای شهر بجنورد از جمله محله های تصفیه خانه، ملکش، حلقه سنگ، صادقیه،  نیروگاه، کوی امام هادی(ع)، ناظرآباد، حصار شیرعلی و احمد آباد در دست اجرا قرار دارد.

به گفته وی همچنین اکنون 60 پروژه عمرانی دیگر شامل جدول گذاری، کانیو، نهرگذاری، بازگشایی خیابان و ...  در محدوده منطقه دو شهر بجنورد در دست اجرا است.

براتیان اضافه کرد: در بودجه امسال اعتبارات عمرانی برای منطقه دو شهر بجنورد 10.5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین 10 پروژه دیگر شامل بازگشایی و تعریض خیابان های 32 متری پارک شهر و منصور حصاری، موزاییک فرش خیابانهای شهید فرهادی و گلستان، جوی و جدول گذاری در خیابان های شهید طالقانی، بهشتی، بسیج و نامجو و بهسازی پارک شهربازی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی با 214 هزار نفر جمعیت دارای دو منطقه شهری یک و دو و نیز شهرداری مهر است.

 

کد خبر 2318628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha