۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۶

فرهمندپور:

طرح تحرک در حوزه بانوان موجب تقویت ارزش‌های زنان می‌شود

طرح تحرک در حوزه بانوان موجب تقویت ارزش‌های زنان می‌شود

مشهد – خبرگزاري مهر: مشاور وزیر کشور در امور زنان گفت: طرح تحرک در حوزه بانوان موجب تقویت ارزش‌های زنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فهیمه فرهمندپور قبل از ظهر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی مشاوران استانداران و مدیران کل بانوان و خانواده ی استانداری‌های منطقه 5 اظهار کرد: تدوین طرح تحرک در حوزه بانوان نقش موثري در کاهش آسیب‌های خانواده دارد و در اين راستا همگرایی در سطح دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌ها و توسعه دیدگاه‌ها نسبت به حوزه زنان از مهم‌ترین دستاوردهای اين طرح محسوب مي شود.

وي ادامه داد: تلاش براي ارتقاء پیشرفت فعالیت‌ها، ترویج سیاست‌های دفتر ستادی در وزارت کشور، زمینه‌سازی برای جلب مشارکت فعال دفاتر امور بانوان در عرصه‌های مختلف اجرایی، شناسایی موانع پیش روی برنامه‌ها و زمینه‌سازی برای تعریف بهتر طرح‌ها از مهم‌ترین اهداف نشست‌های منطقه‌ای است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان با بيان اينكه یکی از رویکردهای این طرح، تقویت ارزش‌های زنان و ارتقاء آگاهی و مشارکت آنان در جامعه است، افزود: تحول و تربیت بدنه کارشناسی امور بانوان و به روز رسانی برنامه‌های طرح تحرک از عوامل به ثمر نشستن اجرای این طرح است.

فرهمندپور بيان كرد: مطالعه کارشناسی در تدوین طرح  تحرک در حوزه بانوان عاملی مهم و موثر برای کاهش آسیب‌های خانواده و حوزه زنان است و بايد با بررسی عملکرد استان‌ها در قالب طرح تحرک در سال 93، شناسایی و ارائه راه حل برای رفع مسائل و مشکلات موجود زنان و خانواده اقدام كرد.

کد خبر 2318633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha