۳ تیر ۱۳۹۳، ۲۱:۴۲

در اردوی آماده‌سازی اردبیل رخ داد؛

اهدای پیراهن پرسپولیس توسط دایی به یک کودک معلول

اهدای پیراهن پرسپولیس توسط دایی به یک کودک معلول

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با حضور در مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) شهر اردبیل، ضمن دیدار و گفتگو با یک کودک معلول، یک پیراهن پرسپولیس را به او اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی عصر امروز سه‌شنبه همراه با حمید عباسی مدیر رسانه‌ای تیم و رضا آستانی مدیر هتل محل اقامت سرخپوشان راهی مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) که متعلق به بهزیستی است، شد.

علی دایی در این مرکز، ملاقات با بچه‌ها از جمله کودکی به نام امیرحسین حیدری که معلول جسمی و حرکتی بود ،را در دستور کار خود قرار داد. سرمربی پرسپولیس ضمن دیدار و گفتگو با این کودک یک پیراهن پرسپولیس را با امضای خودش به او هدیه داد.

همچنین علی دایی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، ظهر امروز همراه با مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان اردبیل، دبیر مبارزه با مواد مخدر استان و تعدادی از مسئولان استانی، راهی کمپ ترک اعتیاد همیاران سلامت اردبیل شد و در آنجا با تعدادی از بهبود یافتگان دیدار کرد.

سرمربی سرخپوشان در جریان این دیدار به بیان مطالبی پرداخت؛ از جمله اینکه اعتیاد محصول بیکاری و کم توجهی خانواده‌ها است و خواستار آن شد که خانواده‌ها مراقبت‌های بیشتری از جوانان داشته باشند و همچنین با سرمایه‌گذاری، شرایط اشتغال برای قشر جوان فراهم شود.

کد خبر 2319019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha