۴ تیر ۱۳۹۳، ۷:۱۷

حجت الاسلام اروجی:

سازمان تبلیغات اسلامی ادامه دهنده راه انبیاء در راستای ترویج معارف اسلامی در جامعه است

سازمان تبلیغات اسلامی ادامه دهنده راه انبیاء در راستای ترویج معارف اسلامی در جامعه است

شهرکرد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان تبلیغات اسلامی ادامه دهنده راه انبیاء و اهل بیت(ع) در راستای ترویج معارف اسلامی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی در دومین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان، با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغان را ادامه دهندگان راه انبیاء و ائمه معصومین(ع) دانست و گفت: این سازمان انقلابی با سازماندهی به موقع و دقیق مبلغان دینی ادامه دهنده راه انبیاء و اهل بیت(ع) در راستای ترویج معارف اسلامی در جامعه است.

وی تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را نشان از نگاه ویژه امام خمینی(ره) به حوزه فرهنگ دینی دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و حتی پس از آن در دوران سازندگی و ساختن کشور نقش بسزایی در حوزه فعالیت‎های دینی در کشور داشته است و به فرموده رهبر معظم  انقلاب، سازمان تبلیغات از حسنات انقلاب اسلامی است.

حجت‏ الاسلام اروجی با تاکید بر اینکه همه ما در تبلیغ ارزش‎های دینی و اسلامی مسئول هستیم، سازمان تبلیغات را پرچم‎دار این عرصه بسیار حساس دانست و گفت: نه تنها سازمان تبلیغات و دستگاه‎های فرهنگی بلکه آحاد مختلف مردم در امر تبلیغ مسئول و نقش آفرین هستند؛ چرا که اهداف و برنامه‎ها در این امر یکسان و مشترک است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی گام‌های بلندی در مسیر تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی برداشته است، افزود: توجه به نسل جوان از مهم‎ترین ضروریات تبلیغ است.

کد خبر 2319085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha