۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵

برای نهمین سال متوالی؛

هیات تکواندو تهران برترین هیات ورزشی پایتخت شد

هیات تکواندو تهران برترین هیات ورزشی پایتخت شد

براساس نتايج ارزيابی عملكرد هيات‌های ورزشي استان تهران در سال گذشته، هيات تكواندو استان تهران برای نهمين سال متوالی در بين 47 هيات فعال ورزشی استان در صدر جدول شاخص‌های ارزيابی تعيين شده از سوی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، هیات تکواندو استان تهران به ریاست جمشید سهرابی تاثیرگذارترین هیات ورزشی استان در طول دهه گذشته است. این هیات در فدراسیون تکواندو نیز همواره در صدر بهترین‌ها قرار داشته و مربیان، داوران و قهرمانان این استان‌ها نقش بی‌بدیلی در موفقیت‌های تکواندو کشور در عرصه‌های جهانی، المپیک و قاره‌ای داشته‌اند.

این هیات که در طول هشت سال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون تکواندو رتبه نخست را کسب کرده، در سال 92 نیز از سوی اداره کل استان نیز به این مهم دست يافت و انتظار می‌رود فدراسیون تکواندو نیز در اعلام استان‌های برتر کشور نام هیات استان را در صدر بهترین‌ها قرار دهد.

بر همین اساس مديركل ورزش و جوانان استان تهران با ارسال نامه‌ای به رئيس هیات تكواندو استان، از تلاش جمشيد سهرابی و همكارانش در سال 92 قدردانی كرد.

در نامه نژادفلاح به جمشيد سهرابی رییس هیات تکواندو استان تهران آمده است: "يقينا اين موفقيت ارزنده و عملكرد مطلوب آن هيات، عامل بسيار مهمي برای توسعه و اعتلاي ورزش پايتخت خواهد بود و استمرار تلاش‌های‌تان را در مسير اهداف عاليه ورزش و خدمت به نظام مقدس جمهوري ايران از درگاه خداوند متعال خواستاريم."

همچنین لوح تقدير رئيس هيات تكواندو استان تهران توسط حسن ميرزاآقابيك معاون توسعه امور ورزش اداره كل و در حضور پيام نظر مشاور مديركل و مدير روابط عمومی به جمشید سهرابی رئیس هیات تکواندو استان تهران اهدا شد.

پس از کسب این عنوان حسین گروسی نماینده و رئیس فراکسیون هنرهای رزمی مجلس، هادی ساعی قهرمان المپیک و جهان، محمد نوزری رئیس هیات تکواندو استان البرز، کادرفنی تیم‌های ملی و بسیاری از قهرمانان و پیشکسوتان استان تهران این موفقیت را به مجموعه هیات استان تبریک گفتند.

کد خبر 2319106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha