۵ تیر ۱۳۹۳، ۰:۳۹

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

تیموریان: لیاقت صعود به مرحله دوم را داشتیم/ چیزهای زیادی از کی‌روش آموختیم

تیموریان: لیاقت صعود به مرحله دوم را داشتیم/ چیزهای زیادی از کی‌روش آموختیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد این تیم لیاقت حضور در مرحله دوم جام جهانی را داشت اما پس از دو بازی سنگین برابر آرژانتین و نیجریه، بازیکنان برابر بوسنی بسیار خسته بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان پس از شکست تیم ملی ایران برابر بوسنی ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید به 75 میلیون ایرانی به خاطر پیشرفت فوتبال ایران تبریک بگویم زیرا هیچکدام از مردم، کارشناسان و بازیکنان قدیمی فکر نمی‌کردند تا این اندازه فوتبال ایران شکل گرفته و بتوانیم در جام جهانی موفق باشیم و جایگاه و ارزش پیراهن تیم ملی را بالاتر ببریم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر من در تیم ملی بازی می‌کند و بعد از من دوستان دیگر آن را برتن خواهند کرد، افزود: هرچند ما از جام جهانی حذف شدیم اما خیلی چیزها از کارلوس کی‌روش و مربیان دیگر تیم ملی یاد گرفتیم. مربی بزرگی بود که برای ما زحمت زیادی کشید.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: لیاقت این را داشتیم به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم اما این واقعیت فوتبال است که پس از دو بازی سنگین برابر نیجریه و آرژانتین، بازیکنان تیم ملی در این بازی خسته بودند.

وی اضافه کرد: وقتی جلوی آرژانتین یک بازی خوب را ارائه کرده و پنالتی شما را نگیرند، مقابل نیجریه هم آنقدر فشار به تیم بیاید، طبیعی است این اتفاقات رخ خواهد داد.

تیموریان همچنین گفت: مهمترین موضوع این است که مردم ایران از طرز بازی ایران بسیار خوشحال بوده و به خودشان به خاطر عملکرد تیم ملی به عنوان یک ایرانی می‌بالند.

کد خبر 2319773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha