۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۴

اکبرزاده:

خطر اعتیاد به مواد مخدر دانش آموزان را تهدید می کند

 خطر اعتیاد به مواد مخدر دانش آموزان را تهدید می کند

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: خطر اعتیاد به مواد مخدر و سیگار نسل جوان و نوجوان، مخصوصا دانش آموزان را تهدید می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبرزاده ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه خانواده ها و معلمان باید با خطرات سیگار و اعتیاد دانش اموزان آگاه شوند، گفت: خطر جدی که دانش اموزان کشور را تهدید می کند سیگار و دیگر مواد مخدر است که نیاز است برنامه های ویژه ای در این خصوص اندیشیده و اجرا شود.

وی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بهترین راه آگاه سازی دانش آموزان و خانواده ها از خطرات اعتیاد است، ادامه داد: برای همین لازم است سایت های جذاب راه اندازی شده و به مردم و دانش آموزان اطلاع رسانی شود.

اکبرزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اعتیاد مسیر زندگی جوانان و نوجوانان را تغییر می دهد، گفت: خانواده های حادثه خیز و نامناسب خود زمینه ساز مهم گرایش دانش آموزان به اعتیاد هستند.

وی با تاکید بر لزوم آگاه سازی دانش اموزان و دادن آموزش های لازم به آنها گفت: اگر مشکلات این حوزه در وزارت آموزش و پرورش رفع شود، تاثیر آن را در جامعه نیز خواهیم دید چراکه آموزش و پرورش بیش از 14 میلیون سرمایه انسانی دانش آموز و معلم دارد.

کد خبر 2320091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha