۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵

محمود گودرزی اعلام کرد:

استقبال مشروط از ادامه همکاری با کی‌روش/ اشکالات تیم ملی باید برطرف شود

استقبال مشروط از ادامه همکاری با کی‌روش/ اشکالات تیم ملی باید برطرف شود

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه عملکرد تیم ملی در جام جهانی اشکالاتی داشت که باید با استفاده از نیروهای قوی‌تر و علمی‌تر آن را برای دوره‌های آتی برطرف کرد، گفت: از ادامه همکاری با کی‌روش استقبال می‌کنیم، اما شرایط دو طرف در این زمینه باید تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نخستین مجمع پیشکسوتان ورزشی که امروز جمعه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این مجمع برای تکریم مقام پیشکسوتان ورزشی برگزار شده تا فکر نکنند که فراموش شده‌اند، چون واقعا اینطور نیست.

وی افزود: پیشکسوتان ورزش در واقع بزرگانی هستند که در زمان خود اثرات شگرفی در ورزش ایران داشتند. باید مقام این عزیزان در نظر گرفته شود و این مجمع فرصت خوبی برای جمع کردن آنها دور یکدیگر بود تا بتوانیم مسائل و مشکلاتشان را شنیده و در جهت حل آنها تلاش کنیم.

وزیر ورزش و جوانان که خود یک پیشکسوت ورزشی هم به حساب می‌آید، یادآور شد: قرار است موضوع حمایت از پیشکسوتان در قالب یک سیستم دیده شود تا با وجود تغییرات مدیریتی در زمان‌های مختلف هم دستخوش تغییرات عمده نشود و همیشه مقام آنها حفظ شده و رعایت جایگاه‌‎شان در نظر گرفته شود.

گودرزی در ادامه تاکید کرد: که کمک و حمایت از پیشکسوتان ورزشی باید به صورت سازمان یافته انجام شود.

وی همچنین در رابطه با عملکرد تیم ملی در جام جهانی اظهار کرد: تیم ملی بازی‌های خوبی انجام داد، اما عملکردش اشکالاتی داشت که امیدوارم برای دوره‌های آینده حل شود. باید نیروهای قوی با روش علمی‌تر بکار گرفته شود تا تیم ملی بتواند در دوره‌های بعد نتایج بهتری بدست بیاورد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در رابطه با موضع خود برای همکاری یا عدم همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش گفت: قبلا هم گفته‌ام این مربی در کار خود موفق بود ما از ماندن آن استقبال می‌کنیم، اما باید شرایط دو طرف تامین شود در هر صورت باید مذاکره صورت بگیرد تا ببینیم شرایط دو طرف به چه صورت است.

غفلت از پیشکسوتان به زیان ورزش است
از سوی دیگر محمود گودرزی در جریان برگزاری مجمع پیشکسوتان ورزشی خطاب به آنها اظهار داشت: انتظار می‌رفت بتوانیم اکثریت شما پیشکسوتان را در این جمع ببینیم که الان شاهد آن هستیم. برگزاری اینگونه مجامع خوب است ،از این جهت که در جهت تقویت زیرساخت های ورزش کشور تبادل تجربه شود و در ثانی بتوان حمایت از مجموعه پیشکسوتان را به عمل آورد. بنابراین باید از بانیان تشکیل این مجمع تشکر کرد.

وی با بیان اینکه غفلت از پیشکسوتان ورزش به زیان ورزش خواهد بود، یادآور شد: امیدوارم بتوان این مجموعه را هم افزا کرد تا با استفاده از تجربیات پیشکسوتان جامعه ورزش شاهد افتخارات بیشتری در عرصه‌های مختلف باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید  بر اساس آرای عموم مردم بود، خاطرنشان کرد: دولت نیز سعی می‌کند در مقابل به این آرا احترام بگذارد. ما هم به تبعیت از این سیاست‌ها تصمیمات خود را اتخاذ می‌‎کنیم.

وی با بیان اینکه پیش از این در محضر خیلی از پیشکسوتانی که امروز در جمع ما حاضر هستند بوده، تصریح کرد: من در جمع خیلی از شما پیشکسوتان کسب علم و تجربه کرده‌ا‌م، نزد فردی مانند دهنوی وزنه‌برداری را یاد گرفتم. در عرصه کشتی پیش رفوگر شاگردی کرده‌ام و ... . ضمن اینکه خیلی از پشکسوتان عرصه رسانه هم که امروز در این جمع حاضر هستند، تیغشان به تن من خورده است.

گودرزی با بیان اینکه جمع امروز شامل مجموعه‌ای از اساتید ورزش بوده که امیدوار است بتواند زحمات آنها را به نحوی به جامعه برگرداند، تصریح کرد: ورزش کشور باید قدردان زحمات پیشکسوتان باشد. باید در قالب یک سیستم این قدردانی انجام شود اما تاکید می‌کنم که شکل گیری این سیستم برای حمایت از پیشکسوتان مستلزم تداوم فعالیت‌های خود شما است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه مجموه پیشکسوتان باید دست به دست هم دهند تا سایه‌شان بر سر ورزش مستدام بماند، گفت: پیشکسوتان نیاز به حمایت مادی ندارند و شاید حتی به حمایت معنوی هم نیازی نداشته باشند چون آنها پیش از این در خیلی از عرصه ها دیده شده اند و بارها باعث اهتزاز پرچم کشور شده اند.

کد خبر 2320407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha