۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۴

وزیر ورزش طرح بیمه ورزشی‌ها را در هیات دولت مطرح کرد

وزیر ورزش طرح بیمه ورزشی‌ها را در هیات دولت مطرح کرد

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان از طرح بیمه ورزشی ها توسط وزیر ورزش و جوانان در هیات دولت خبر داد و گفت: این طرح باید در ادامه کار در دولت و مجلس بررسی و تصویب شود تا به واسطه آن دست به هیچ پیشکسوتی جلوی دیگری دراز نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مجمع پیشکسوتان ورزش با اشاره به مشکلاتی که آنها دارند، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: قول می‌دهم از این پس هیچ بی‌عدالتی در حق شما نشود، اگر این اتفاق افتاد،  می‌توانید یقه وزیر و ما را بگیرید.

وی با بیان اینکه در وزارت ورزش و جوانان هیچ گروه خاصی وجود ندارد و در آن به روی همه باز است، ادامه داد: البته کار سخت است و شما پیشکسوتان هم باید برای نتیجه‌گیری بهتر در عرصه های مختلف به داد ما برسید و ما را راهنمایی کنید.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دستوری که برای عضویت وی در هیات مدیره صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی داده شد، خاطر نشان کرد: وقتی وارد مجموعه این صندوق شدم با 7- 8 میلیارد تومان بدهی مواجه شدم که کار را سخت کرده بود. ظاهرا پیش از این بی عدالتی هایی شده بود و ریخت و پاش های زیادی هم انجام شده بود، اما شما پیشکسوتان اطمینان داشته باشید که از حقتان دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم شرایط به همین صورت باقی بماند.

وی همچنین از تاسیس یک شرکت ساختمانی بنا به دستور شخص وزیر خبر داد و بیان کرد: وزیر گفت این شرکت شکل بگیرد و پیشکسوتان در آن امور کار را به دست بگیرند چرا باید کار را به دست دیگران داد، در حالی که شرکت‌های مختلفی داریم که پیشکسوتان ورزش می‌توانند به آن ورود کنند.

طرح بیمه ورزشی‌ها توسط وزیر ورزش در هیات دولت موضوع دیگری بود که گرشاسبی به آن اشاره کرد و در این باره گفت: این طرح توسط وزیر ورزش در هیات دولت مطرح شد تا در ادامه در دولت و مجلس نیز بررسی و به تصویب برسد و بر اساس آن هیچ پیشکسوتی دستش جلوی دیگری دراز نباشد. ما مخالف هزینه کردن و پول دادن نیستیم، اما باید در آن عدالت به طور کامل رعایت شود.

کد خبر 2320474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha