۷ تیر ۱۳۹۳، ۵:۴۴

پولادی مطرح کرد:

از جام جهانی درس‌های زیادی گرفتیم/ کی‌روش برود چند سال به عقب بر می‌گردیم

از جام جهانی درس‌های زیادی گرفتیم/ کی‌روش برود چند سال به عقب بر می‌گردیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه با جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ایران، فوتبالمان چند سال به عقب بر می‌گردد، گفت: کی‌روش در جام جهانی این باور را در ما ایجاد کرده بود که از رویارویی با غول‌های دنیا هراسی نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد پولادی بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال به ایران در خصوص عملکرد ایران در جام جهانی برزیل با بیان مطلب فوق اظهار کرد: عملکرد خوبی در برزیل داشتیم. به نظرم ما از حریفانمان چیزی کمتر نداشتیم. یک سر فوتبال برد و طرف دیگرش باخت است. مهم این است که در طول این مسابقات درس‌های زیادی آموختیم که باید آنها را در آینده به کار بگیریم.

وی درباره عملکردش در جام جهانی و انتخابش به عنوان یکی از بهترین مدافعان در دور اول مسابقات، تاکید کرد: این عنوان حاصل تلاش تمام تیم‌ ایران بود. ما همه یک تیم بودیم و بعد از چند سال با درایت کی‌روش فوتبالی ارائه دادیم که وابسته به ستاره نبودیم.

مدافع تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: اگبازی‌های بهتر و اردوهای بیشتری داشتیم قطعا به دور بعد صعود می‌کردیم. کی‌روش این باور را در ما ایجاد کرده بود که از رویارویی با غول‌های دنیا هراسی نداشته باشیم.

پولادی همچنین درباره احتمال جدایی کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران، گفت: نقش کی‌روش در تیم ملی ایران صد درصد مثبت بوده است. اگر کی‌روش را از دست بدهیم فوتبالمان چند سال به عقب بر می‌گردد. اگر قرار است در جام ملت‌ها نتیجه خوبی بگیریم باید کی‌روش را حفظ کنیم.

کد خبر 2320634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha