اقدام جالب یک نویسنده برای فروش کتابش؛

برگزاری مسابقه با «کلت 45»

برگزاری مسابقه با «کلت 45»

حسام‌الدین مطهری نویسنده رمان «کلت 45» با انتشار فراخوانی در وب سایت رسمی خود، مخاطبان را به برگزاری مسابقه‌ای با محوریت کتاب خود فراخواند.

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقه که به گفته مطهری راهی برای ایجاد لذتِ مضاعف و تداومِ لذتِ مطالعه است محدودیتی از حیث سن و سال و یا شهر محل سکونت ندارد.

بر اساس این گزارش، بخش‌های این مسابقه به این شرح برنامه ریزی شده است:

1.    نویسندهٔ مضاعف: در این بخش علاقه‌مندان می‌توانند داستان را هر طور دوست دارند به پایان رسانده، یا داستان فعلی را هر طور مایل هستند ادامه دهند. همچنین می‌توانند هر یک از بخش‌های سرنوشت‌ساز داستان را تغییر داده یا با یکی از شخصیت‌های داستان، روایتی تازه و مستقل بسازند. متن‌های این بخش باید بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کلمه باشند.

2.    کارگردانِ اقتباسی: در این بخش شرکت‌کنندگان می‌توانند به تولید ویدئو دربارهٔ کلت۴۵ بپردازند. این ویدئو می‌تواند تحلیلی، تریلر یا فیلمی کوتاه باشد. ویدئوهای این بخش باید بین یک تا پنج دقیقه باشند.

3.    منتقدِ وبلاگ‌نویس: شرکت‌کنندگان می‌توانند در این بخش به نقدِ رمانِ کلت۴۵ بپردازند. این نقدها باید بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه باشند.

همچنین شرکت‌کنندگان موظف هستند همهٔ محتواهای تولیدی‌شان را پیش از ارسال به وب‌سایت رسمی این نویسنده، در وبلاگِ خود منتشر کنند. همچنین ویدئوها باید در یکی از سایت‌های به‌اشتراک‌گذاری ویدئوی آپارات یا یوتیوب منتشر شوند و لینکِ آن‌ها برای وب‌سایت ارسال شود.

علاوه براین هر شرکت‌کننده می‌تواند در یک یا هر یک از سه بخش شرکت کند اما تنها می‌تواند در هر بخش به تولید یک اثر بپردازد.

شرکت‌کنندگان در بخش‌های اول و سوم باید متن‌های خود را پس از انتشار در وبلاگ یا وب‌سایتِ خود، با ذکر مشخصاتِ کامل درونِ فایل، در قالب فایلِ ورد به نشانی اختصاصی جایزه ارسال کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان در بخشِ «کارگردانِ اقتباسی» پس از تولید ویدئو می‌بایست آن را در یکی از سایت‌های اشاره شده آپلود کنند و لینکِ ویدئو را با ذکرِ کامل مشخصاتِ خود به نشانی اختصاصی جایزه ارسال کنند.

بر اساس این گزارش جوایز نفرات برتر شرکت کننده در مسابقه لذت افزوده، یک سکهٔ یک گرمی در هر بخش اعلام شده است. همچنین به دو اثر تقدیری در هر یک از این سه بخش، کارتِ هدیهٔ ۴۰ هزار تومانی هدیه داده خواهد شد و نفراتِ برتر و آثار تقدیری اول و دوم در هر یک از سه بخش تقدیرنامه دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از اول تیرماه تا روز اول مهرماه ۱۳۹۳ آثار خود را ثبت و به نشانی اینترنتی colt45.award@hmotahari.com ارسال کنند.

«کلت 45» داستان خانواده‌ای در دهه 1350 را دنبال می‌کند که وارد فعالیت‌های سیاسی می‌شوند، این اتفاق روند زندگی آن‌ها را تحت تاثیر خ قرار داده، فعالیت‌های سیاسی این خانواده به سازمان مجاهدین خلق گره می‌خورد و حوادث تا سال 1360 ادامه می‌یابد.

عنوان این کتاب«کلت 45» اشاره دارد به اسلحه مورد استفاده نیرو‌های ساواک و مجاهدین خلق (منافقین) و نمادی از قدرت است که روزی در دست تمامی این افراد جای داشت.

«کلت 45» توسط نشر آرما چاپ و در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.
 

کد خبر 2320801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha